06.04.22, 12:37
| prasa » badania rynku
IMM opublikował raport na temat medialności Oscarów 2022 w polskich mediach
W niedzielę, 27 marca br. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej wręczyła najważniejsze nagrody filmowe w branży. Instytut Monitorowania Mediów poinformował, że ekwiwalent reklamowy materiałów poświęconych gali rozdania Oscarów 2022 w polskich mediach wynosi ponad 44,5 mln zł.
06.03.22, 09:00
| prasa » badania rynku
Pomóż mieszkańcom Mariupola wydostać się z Ukrainy. Akcja Gazety Wyborczej
Redakcja „Gazety Wyborczej” wspiera mieszkańców Ukrainy uciekających przed wojną. 3 marca br. ruszyła kolejna akcja pomocowa pod hasłem „Pomóż mieszkańcom Mariupola wydostać się z Ukrainy”. Cały przychód ze sprzedaży specjalnych cegiełek w formie prenumeraty cyfrowej dziennika trafi do Fundacji HumanDoc.
08.09.21, 14:45
| prasa » badania rynku
Aż 10 tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak
W sześć dni od 1 września br., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat aż 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
28.07.21, 10:28
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
IMM: Onet najczęściej cytowany w czerwcu 2021 r.
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu 2021 r. media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się „Rzeczpospolita”, RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna”.
14.12.20, 14:00
| telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku
Polacy chcą, by właścicielami mediów w Polsce były polskie firmy
Wydarzenia, które rozegrały się w minionych tygodniach, rodzą pytania o to, jak oceniana jest wiarygodność mediów. To właśnie dlatego Instytut Badawczy IPC wraz z agencją Publicon przeprowadził badanie, które ma na celu sprawdzić, jak Polacy odnoszą się do ostatnich zmian.
26.05.20, 11:51
| prasa » badania rynku
Polacy są skłonni przeznaczyć więcej czasu na czytanie gazet [infografika]
Przeprowadzone na zlecenie Ringier Axel Springer Polska w maju br. badania czytelnictwa pokazują, że czytelnicy mają więcej czasu na prasę, doceniają tradycyjne wydania papierowe, a na dodatek czytają uważniej, dłużej i z większym zaangażowaniem.
22.04.20, 15:00
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
Podczas pandemii sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 10 proc., wzrosła liczba cyfrowych prenumeratorów
Publikacje na Wyborcza.pl notują rekordy wyświetleń, a sprzedaż wydań papierowych, po niewielkim spadku wywołanym skurczeniem się liczby punktów sprzedaży oraz ogłoszeniem przez rząd ograniczeń w poruszaniu się, utrzymuje się na stabilnym poziomie.
11.06.19, 08:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku
Zenith: rośnie czas konsumentów korzystających z mobilnego Internetu. Rośnie też czas na słuchanie radia
W br. ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego internetu – wynika z raportu Media Consumption Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Do 2021 r. światowa średnia ma wzrosnąć aż do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie.
29.01.19, 19:00
| telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku
IMM: stacja TVN24 najczęściej cytowana w 2018 roku
TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz „Rzeczpospolita” (niemal 24 tys. cytowań). 
22.01.19, 14:19
| prasa » informacje | prasa » badania rynku
Saloniki Kolportera zanotowały niewielki wzrost sprzedaży prasy w 2018 r.
Saloniki Kolportera nie zanotowały w 2018 r. spadku sprzedaży prasy. W porównaniu do 2017 r. średnia roczna sprzedaż gazet, czasopism i kolekcji wydawniczych w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera wzrosła o ok. 1 procent. 
11.12.18, 13:00
| prasa » badania rynku
Przepisy z kuchni góralskiej i kresowej z Gazetą Wyborczą
W środę, 12 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się dodatek z przepisami z kuchni góralskiej, a 13 grudnia br., do czwartkowego numeru dziennika dołączone zostaną kulinarne receptury z kuchni kresowej.
28.11.18, 08:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku
Raport: podczas pracy rządzi smartfon, radio internet
Kontakt z mediami Polacy rozpoczynają już w drodze do pracy. W czasie służbowych obowiązków korzystają ze wszystkich mediów, ale najczęściej z radia i smartfonu. Internet w pracy służy do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw – wynika z najnowszego badania z serii HX Study przygotowanego przez agencję mediową Starcom.
13.11.18, 12:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Branża farmaceutyczna dominuje w wydatkach na reklamę. Raport IMM na październik 2018 r.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w październiku 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
19.10.18, 08:00
| prasa » badania rynku
Wrzesień 2018 r. Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium. Na podium również Wirtualna Polska i TVN24
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez IMM. 
27.07.18, 16:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku
Intytut Monitorowania Mediów o aktywności wokół Andrzeja Bargiela
Andrzej Bargiel, 30-letni skialpinista z Łętowni wspiął się na szczyt K2 i zjechał z niego na nartach do obozu trzeciego u podnóża góry. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak o wyprawie sportowca piszą polskie media.
18.07.18, 18:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IMM: raport wydatków reklamowych w czerwcu 2018 r.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa utrzymuje się na pierwszym miejscu z niezmienionym wynikiem, natomiast zmniejszyły się znacznie budżety motoryzacji i farmacji.
28.05.18, 12:00
| prasa » badania rynku
IMM: TVN liderem wśród opiniotwórczych mediów w kwietniu 2018 r.
W kwietniu br. pierwsze miejsce w rankingu zajął TVN, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno – TVN24 i RMF FM – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. Największą uwagę dziennikarzy przykuł protest rodziców osób niepełnosprawnych.
25.04.18, 14:00
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » badania rynku
Raport IMM: Radio RMF FM najczęściej cytowanym medium w marcu 2018 r. TVN24 i TVN na podium
W marcu 2018 r. pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęło RMF FM. Na kolejnych miejscach są TVN24 i TVN – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. 
27.03.18, 13:10
| prasa » badania rynku
IMM: RMF FM najczęściej cytowanym medium w lutym 2018 r.
W lutym br. najczęściej cytowano Radio RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W minionym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy, była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.
20.03.18, 10:00
| prasa » badania rynku
Bauer uruchamia Zasięgowy Model Planowania Magazynów
Wydawnictwo Bauer uruchamia projekt badawczy pod nazwą: Zasięgowy Model Planowania Magazynów. To nowe narzędzie plannerskie, uzupełniające w stosunku do Polskich Badań Czytelnictwa.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Narodowe Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.10.22

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.