29.09.22, 06:00
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Radio Eska traci, Radio Plus zyskuje
Radio Eska pozostaje niezmiennie najchętniej słuchaną siecią radiową w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (sieci radiowe).
13.09.22, 09:16
| radio » badania rynku
RMF FM z największym wzrostem. Radio Zet i Jedynka tracą
Radio RMF FM notuje wciąż rekordową słuchalność - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
11.08.22, 07:00
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: RMF MAXXX awansuje na drugie miejsce, Eska liderem
Radio Eska pozostaje liderem, a na drugie miejsce awansowała sieć RMF MAXXX - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2022 r. do 31 lipca 2022 r. (sieci radiowe).
10.08.22, 12:00
| radio » badania rynku
1/3 rynku dla RMF FM. Spada słuchalność Jedynki
Radio RMF FM notuje rekordowe udziały w rynku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2022 r. do 31 lipca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.08.22, 07:00
| radio » badania rynku
Raport Tandem Media Słuchacz podcastów w Polsce 2021: odbiorcy podcastów akceptują reklamy
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi wynika z III edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
27.07.22, 08:00
| radio » badania rynku
Co piąty internauta słucha podcastów. Rośnie liczba słuchaczy
Blisko co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów. Ich zasięg miesięczny wyniósł w 2021 r. ponad 31 proc. Jednocześnie minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci  – wynika z badania polskich słuchaczy podcastów zrealizowanego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
21.07.22, 09:13
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska i SuperNova z dużym spadkiem
Eska zajmuje pozycję lidera, ale stacja zanotowała największy spadek tzw. Słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
20.07.22, 11:01
| radio » badania rynku
II kwartał 2022 r.: RMF FM wciąż zyskuje, Polskie Radio 24 z rekordowym udziałem
Radio RMF FM zanotowało największy wzrost słuchalności. Rekordowe udziały notuje Polskie Radio 24 - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
13.06.22, 10:46
| radio » badania rynku
RMF FM z rekordowym wynikiem. Polskie Radio 24 także z rekordową słuchalnością
Radio RMF FM pozostaje bezapelacyjnym liderem rynku. Świetny wynik uzyskało Polskie Radio 24 - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2022 r. do 31 maja 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
01.06.22, 10:00
| radio » badania rynku
Warszawa: Radio Zet liderem, historyczny wynik Radia Wnet
Radio Zet umocniło pozycję lidera w Warszawie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2021 r. do 30 kwietnia 2022 r. (Warszawa).
26.05.22, 19:00
| radio » badania rynku
Czy płyty CD znikną w dobie serwisów streamingowych?
Rynek muzyczny stanowi jednen z filarów branży rozrywkowej. Podąża za potrzebami odbiorców i kreuje nowe trendy – także technologiczne. Pojawiają się nowe rozwiązania, które próbują wyprzeć poprzednie. Czy to znaczy, że nośniki takie jak, np. płyty CD, odchodzą do lamusa? Przeprowadzone badania wskazują zaskakującą tendencję.
16.05.22, 10:11
| radio » badania rynku
Słuchalność radia: RMF FM bezapelacyjnym liderem, duży wzrost Radia Zet i Polskiego Radia 24
Radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera. Największy wzrost zanotowało Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2022 r. do 30 kwietnia 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
04.05.22, 15:00
| radio » badania rynku
Radom: Radio Rekord FM wciąż najchętniej słuchaną stacją w mieście
Radio Rekord pozostaje najchętniej słuchana stacją w Radomiu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022 r. (Radom).
27.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
Warszawa: Radio Zet liderem. RMF FM, RDC i Wnet w górę
Radio Zet umocniło pozycję lidera. Dobry wynik uzyskało Radio RMF FM, ale także RDC – Radio dla Ciebie i Radio Wnet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022 r. (Warszawa).
20.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
6 tys.wypełnionych ankiet Radia Nowy Świat. Kim są słuchacze stacji?
Radio Nowy Świat przeprowadziło wśród patronów ankietę na temat rozgłośni oraz potrzeb odbiorców. W badaniu udział wzięło ponad 6 tys. respondentów.
13.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: RMF MAXXX, Radio Plus i Radio SuperNova tracą
Radio Eska umocniło swoją pozycję jako najchętniej słuchanej sieci radiowej w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r. (sieci radiowe).
12.04.22, 10:13
| radio » badania rynku
Radio w I kwartale 2022 r.: rekordy RMF FM, TOK FM i Radia Wnet
RMF FM zanotował rekordowe udziały w rynku. Bardzo dobry wynik zanotowało Radio zet, ale także i TOK FM i Radio Wnet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
05.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
Ekspresowe badania radia. KIM udostępnił pierwsze wyniki badania treści audio
Krajowy Instytut Mediów zakończył w ekspresowym tempie pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w styczniu br. według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia.
29.03.22, 07:00
| radio » badania rynku
Radio RMF FM liderem. Duży wzrost Radia Zet
Radio RMF FM ma ponad 30 proc. udziału w rynku. Największy wzrost zanotowało Radio Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2021 r. do 28 lutego 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.03.22, 08:00
| radio » badania rynku
Kantar Media: w 2021 roku najpopularniejsze w radiu były spoty półminutowe
W 2021 r. najpopularniejsze wśród reklamodawców radiowych były spoty 30-sekundowe – stanowiły ponad połowę wszystkich wyemitowanych reklam. Coraz popularniejsze są wśród marketerów kopie krótsze, m.in. 15-sekundowe, których udział wynosi 30 proc. - wynika z analizy I Love Radio na podstawie danych Kantar Media.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Narodowe Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.10.22

Do wygrania jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.