19.02.25, 16:45
Unilever: Joanna Orzechowska nową Head of Marketing & Media w Personal Care
Unilever wprowadza zmiany w dziale Personal Care, części odpowiadającej za kosmetyki, będącej jedną z największych kategorii biznesowych firmy. Joanna Orzechowska została mianowana Head of Marketing & Media.
W styczniu br. Orzechowska została mianowana na stanowisko Head of Marketing & Media. W ramach nowej funkcji przejęła pełną odpowiedzialność biznesową za kategorię produktów Personal Care w Unilever. Do najważniejszych zadań będzie należało opracowanie strategii kategorii oraz marek (Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men, Axe oraz Lux), współpraca z mediami oraz działania digital i dCommerce.
Joanna Orzechowska jest związana z Unilever od ponad 11 lat. Jest liderem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i ich strategią biznesową, prowadzeniu marek oraz realizacji działań skoncentrowanych na konsumencie, maksymalizacji udziałów rynkowych, przychodów i marży. Swoją karierę rozwijała w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach lokalnych oraz regionalnych działach marketingowych.
„Oczekiwania konsumentów wobec marek i produktów nieustannie rosną. Moim zadaniem będzie opracowanie strategii, która najlepiej odpowie na te wyzwania, stawiając konsumenta w centrum naszych działań. Kluczowe jest holistyczne podejście do rozwoju biznesu, oparte na dogłębnej analizie rynku, potrzeb konsumentów oraz trendów kształtujących ich decyzje zakupowe. Nowa rola to nie tylko ekscytujące wyzwania, ale także szerokie możliwości – przede wszystkim zarządzanie zespołami cross-funkcyjnymi i realizacja projektów o dużym wpływie” – mówi Joanna Orzechowska, Head of Marketing & Media Personal Care w Unilever.
Orzechowska jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej na wydziale Finansów Przedsiębiorstwa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze