11.02.25, 16:45

Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.

Interaktywne lustro, przygotowane przez Fundację Nutricia z okazji jubileuszowej X edycji kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, stawia przechodniom pytanie: „Czy znasz swoją przyszłość?”.

Choć kampania jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, szczególnie mocno ma przemówić do tych, którzy pojawią się w sercu stolicy. „Jak przekonuje kampania, doświadczenie bycia opiekunem lub pacjentem to coś, co wcześniej czy później wpisuje się w życie każdego z nas. Zachęcamy każdego mieszkańca Warszawy i każdego gościa, który tego dnia będzie w stolicy, by mieli oczy szeroko otwarte i dostrzegli w tej akcji wartościowy przekaz na całe życie. Celem kampanii jest także podkreślanie, że wsparciem dla pacjentów i opiekunów jest zalecone przez lekarza żywienie medyczne, które jest integralną częścią leczenia. Wprowadzone odpowiednio wcześnie, dzięki dostarczeniu organizmowi odpowiedniej ilości składników odżywczych, wspiera leczenie, a co za tym idzie – także opiekuna” – mówi Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia.

Uzupełnieniem obchodów Ogólnopolskiego Dnia Opiekuna będzie kampania outdoorowa w przestrzeni miejskiej Warszawy. W samym sercu stolicy – m.in. na Placu Unii Lubelskiej, przy Złotych Tarasach czy w pobliżu Dworca Warszawa Śródmieście –pojawią się wizerunki pacjentki i opiekunów, opatrzone inspirującymi hasłami, które niosą ze sobą trzy kluczowe wartości: siłę, moc i nadzieję. Te przesłania mają na celu przypomnienie jak ważne jest wspieranie bliskich w trudnych momentach i jak wielką wartość ma wzajemna solidarność.

Na zakończenie dnia, Pałac Kultury i Nauki rozbłyśnie fioletowym światłem, symbolizującym nadzieję i solidarność z opiekunami i pacjentami w walce z chorobą. Ten gest ma przypominać, że każdy z osób, jako opiekun lub pacjent, ma ogromny wpływ na życie innych.

Instalacja na Dworcu Centralnym będzie dostępna dla przechodniów w godzinach od 8:00 do 21:00.

Komentarze

Powiązane

21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.