11.02.25, 15:15

ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed

ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed, fot.: materiały prasowe

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.

Na potrzeby obecnej kampanii, która jest kolejną odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień”, agencja przygotowała lokalizację globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.

Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego legala (wyświetlanego i odczytywanego), więc największym wyzwaniem dla kreacji oraz postprodukcji było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości. Wszystkie prace, remontaże, postprodukcja 2D i 3D, w tym podmiana packshotów i superów została wykonana przez nas inhouse” - mówi Jacek Redźko, partner i chief video officer agencji ASAP&ASAP.

Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do TikToka i zasięgowej kampanii display.

Celem kampanii jest budowanie świadomości i edukacja konsumentów o przewadze dyskretnych plastrów na opryszczkę Compeed nad konkurencyjnymi środkami na opryszczkę.Grupą docelową kampanii, która właśnie wystartowała w lutym, są aktywne osoby w wieku 25-45 lat. Na kampanię składają się trzy linie komunikacyjne, przedstawiające trzysytuacje, w których konsumenci używają dyskretnych plastrów na opryszczkę: w biurze, w klubie fitness i w codziennym życiu domowym.

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo Poland od 2017 r., obsługując projektowo różne marki z jej portfolio, a od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital.

Obecna kampania jest już drugą, przy której agencja współpracuje z Perrigo Poland w ramach działań dla marki Compeed. Poprzednia, która dotyczyła plastrów na pęcherze, miała miejsce w połowie ubiegłego roku i była pierwszą zasięgową odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień”.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.

Czym zajmuje się Perrigo?

Perrigo jest producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. takie brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTIN.

Komentarze

Powiązane

21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.