11.02.25, 15:15
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Na potrzeby obecnej kampanii, która jest kolejną odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień”, agencja przygotowała lokalizację globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
„Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego legala (wyświetlanego i odczytywanego), więc największym wyzwaniem dla kreacji oraz postprodukcji było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości. Wszystkie prace, remontaże, postprodukcja 2D i 3D, w tym podmiana packshotów i superów została wykonana przez nas inhouse” - mówi Jacek Redźko, partner i chief video officer agencji ASAP&ASAP.
Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do TikToka i zasięgowej kampanii display.
Celem kampanii jest budowanie świadomości i edukacja konsumentów o przewadze dyskretnych plastrów na opryszczkę Compeed nad konkurencyjnymi środkami na opryszczkę.Grupą docelową kampanii, która właśnie wystartowała w lutym, są aktywne osoby w wieku 25-45 lat. Na kampanię składają się trzy linie komunikacyjne, przedstawiające trzysytuacje, w których konsumenci używają dyskretnych plastrów na opryszczkę: w biurze, w klubie fitness i w codziennym życiu domowym.
ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo Poland od 2017 r., obsługując projektowo różne marki z jej portfolio, a od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital.
Obecna kampania jest już drugą, przy której agencja współpracuje z Perrigo Poland w ramach działań dla marki Compeed. Poprzednia, która dotyczyła plastrów na pęcherze, miała miejsce w połowie ubiegłego roku i była pierwszą zasięgową odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień”.
Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.
Czym zajmuje się Perrigo?
Perrigo jest producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. takie brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTIN.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze