10.02.25, 22:22

10 rocznych pensji z okazji 10. urodzin BLIKA w loterii BLIKOMANIA

Kolejna edycja loterii BLIKOMANIA, fot.: materiały prasowe

Ruszyła urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii takie nagrody jak: 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji loterii BLIKOMANIA na uczestników czekają takie nagrody jak: 10 010 czeków po 200 zł oraz 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda (12 x 10 tys. zł netto). Łączna pula w tym roku wynosi ponad 3 mln zł. Główną nagrodę można wygrać jeden raz w czasie trwania loterii, natomiast czeki BLIK można zdobyć wielokrotnie – jednakże tylko raz dziennie. Losowania będą się odbywały raz w tygodniu i obejmą wszystkie dni z poprzedzającego tygodnia, rejestracja jest możliwa przez cały czas trwania akcji. Loteria potrwa od 10 lutego do 20 kwietnia 2025 r.

Aby wziąć udział w BLIKOMANI, potencjalny uczestnik musi zarejestrować się na stronie loterii i przekazać symboliczną złotówkę na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. Zebrane pieniądze po raz kolejny wesprą realizację programu edukacyjnego, w ramach którego specjaliści uczą dzieci i osoby starsze, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.

Urodzinowy bal u króla

Tegoroczna edycja loterii nawiązuje do kampanii z cyklu „Era BLIKA”. Zestawia ona przeszłość, w której brakowało BLIKA, z teraźniejszością, gdzie dzięki tej metodzie płatności wszystko staje się prostsze i lepsze. Motywem przewodnim jest bal u króla, który świętuje 10-lecie swojego panowania.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów – agencja Spark Foundry. W kwestiach organizacyjnych BLIKA wspiera agencja Motivation Direct. Integratorem płatności rejestracyjnej w loterii jest Tpay.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.