07.02.25, 18:00

Rozgryź podwójną naturę Pawełka i graj o kasę na przyjemności. Kampania z Pawełkiem w roli głównej

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Agencja H2O Creative realizuje kompleksową kampanię dla marki E.Wedel, której bohaterem jest batonik Pawełek.

Pawełek z portfolio E.Wedel posiada dwie cechy: klasyczną wedlowską czekoladę oraz pralinowe nadzienie. Ten unikalny dualizm stał się inspiracją dla najnowszej kampanii marki. „Chcieliśmy podkreślić niezwykłość Pawełka poprzez kontrast klasyki i szaleństwa. Kto mógłby lepiej to oddać niż dwóch skrajnie różnych Pawłów? Właśnie dlatego do współpracy zaprosiliśmy dwóch wyjątkowych ambasadorów: Pawła Deląga, ucieleśniającego elegancję i tradycję, oraz Pawła 'Czadomana' Dudka, który doskonale oddaje energię i spontaniczność. Dzięki tej kreatywnej koncepcji udało nam się w pełni wyeksponować DNA produktu” – mówi Michał Tomaszuk, Chief Strategy Officer H2O Group.

Kluczowym elementem kampanii jest loteria konsumencka, której celem jest zaangażowanie konsumentów poprzez prostą mechanikę i atrakcyjne nagrody. W akcji można wygrać, m.in. gotówkę na przyjemności, co ma podkreślać kluczową wartość marki E.Wedel oraz samego Pawełka.

Przy produkcji materiałów wideo wykorzystano wsparcie sztucznej inteligencji, która pomogła w opracowaniu scenografii oraz detali wizualnych. Aby jednak uniknąć efektu „uncanny valley” i zachować autentyczność przekazu, wszystkie postacie zostały sfilmowane tradycyjnymi metodami. Taki hybrydowy model pracy pozwolił na optymalizację budżetu produkcyjnego, jednocześnie utrzymując odpowiednią jakość realizacji.

Działania promocyjne obejmują szerokie spektrum kanałów: spot TV, kampanię digital, materiały OOH, radio, działania w punktach sprzedaży oraz dedykowaną stronę internetową. Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja H2O Creative, a obsługę techniczną loterii zapewnia agencja Fortis.

Współpraca z marką E.Wedel to efekt wygranego przetargu. Agencja ani klient nie informują szczegółów dotyczących dalszej współpracy.

Komentarze

Powiązane

21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.