21.01.25, 15:30

Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych

Nowi influencerzy w agencji Rokmates, fot.: materiały prasowe

Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.

W drugiej połowie 2024 r. agencja influencer marketingu Rokmates powiększyła swój management o sześciu nowych twórców działających na platformach takich jak YouTube, TikTok, Instagram i Facebook. Wśród nich są m.in. Artur Karapetyan, znany jako Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie i tworzy treści związane ze zdrowiem fizycznym; gamingowy youtuber Paweł Diduszko, działający pod pseudonimem Bladii, z 935 tys. subskrybentów na YouTubie, oraz Paula Mochtak, publikująca lifestylowe treści na TikToku, gdzie obserwuje ją 1,1 mln osób.

„Zdecydowałem się współpracować z Rokmates, bo poczułem od nich dobro, troskę i szczerość. Najbardziej chyba podoba mi się to, że faktycznie Rokmates to good mates, czyli dobre ziomale, a nie aspirująca korporacja” – komentuje dołączenie do Rokmates Artur Karapetyan, znany w internecie jako Fizjotherapist.

Oprócz wymienionych twórców, do zespołu Rokmates dołączyli także kulinarni influencerzy Dawid Jedynak (Jedynak Gotuje) i Bartosz Kopica, a także gamingowy youtuber Damian Gudaś (Da Mian). Cała szóstka prowadzi ponad 20 profili na YouTube, Instagramie, TikToku i Facebooku, które razem gromadzą ponad 5,5 mln obserwujących.

„Niezmiennie najbardziej cieszy mnie fakt, że zdecydowana większość twórców, z którymi podpisujemy umowy to osoby z polecenia. W świecie influencerów internet i życie prywatne mocno się przeplatają, z czego my staramy się w Rokmates bardzo korzystać. Prężnie rozwija się kategoria gastronomiczna, w której zrzeszamy już ponad 10 wysokiej jakości twórców treści” – mówi Artur Nalepko, Head of Influencer Management w Rokmates.

Agencja Rokmates w ramach swojego managementu rozwija partnerskie relacje z twórcami internetowymi, wspierając ich rozwój oraz organizując kampanie dla marek z różnych branż. Obecnie agencja reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu influencerów, a zespół Rokmates przeprowadził kampanie z ponad 500 twórcami, współpracując m.in. z takimi markami jak MSI, ING czy Speakly.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.