16.01.25, 16:37
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl, który odnotował ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych i 5-procentowy wzrost rok do roku.
Marcin Sobczak to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania sprzedażą B2B i B2C, obsługą klienta, jakością procesów sprzedażowych i obsługowych, a także rozwojem partnerstw strategicznych dla produktów subskrypcyjnych. Doświadczenie zawodowe zdobywał, m.in. w Canal+ Polska S.A. oraz Ringier Axel Springer Polska, gdzie w ostatnich latach zajmował się budowaniem partnerstw i współprac strategicznych związanych z subskrypcjami. W „Pulsie Biznesu” obejmie stanowisko Senior Sales B2B Managera, koncentrując się na rozwijaniu bazy subskrybentów B2B.
Serwis pb.pl cieszy się obecnie ponad 32 tysiącami płatnych subskrypcji cyfrowych, odnotowując 5-procentowy wzrost rok do roku. Każdego miesiąca stronę odwiedza średnio 1,3 mln użytkowników. Z okazji 28. urodzin, które przypadają w styczniu, „Puls Biznesu” przygotował wyjątkową promocję dla nowych subskrybentów oraz osób odnawiających dostęp do pełnych treści serwisu. Do końca stycznia można skorzystać z oferty rocznej subskrypcji w cenie obniżonej o 50% w stosunku do standardowej. W kolejnych miesiącach subskrybenci mogą liczyć na wiele nowych atrakcji.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze