15.01.25, 08:30
The Voice Senior. 1,5 mln widzów drugiego odcinka programu. Jaka była niedzielna widownia formatu Żona dla Polaka?
Blisko 1,7 mln widzów oglądało w momencie najwyższej oglądalności sobotni odcinek programu TVP2 „The Voice Senior”. Z kolei w niedzielę ponad 1,1 mln osób obejrzało w TVP1 drugi odcinek reality show „Żona dla Polaka”.
TVP1 była pierwszym wyborem wśród wszystkich anten przez cały weekend, ze średnim udziałem na poziomie 6,8 proc. Według Nielsen Media siedem programów Telewizji Polskiej znalazło się w TOP10 programów weekendu.
Rośnie widownia szóstej edycji programu „The Voice Senior”. Drugi odcinek muzycznego talent show Dwójki w sobotni wieczór, 11 stycznia obejrzało ponad 1,5 mln widzów, a udział wyniósł 13 proc. (dane: Nielsen Media). Program znalazł się na pozycji lidera w weekendowym rankingu wszystkich programów rozrywkowych dostępnych na rynku. „The Voice Senior” był także liderem pasma i znalazł się na wysokiej pozycji w TOP 10 najliczniej oglądanych programów weekendu.
W niedzielny wieczór losy uczestników programu TVP1 „Żona dla Polaka” śledziło 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 8,4 proc. udziału. Tytuł był bezkonkurencyjny w swoim paśmie.
W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w Telewizji Polskiej na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „19:30”, które w niedzielę, 12 stycznia w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało prawie 1,9 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,3 proc. Wysoko wśród programów weekendu znalazł się także piątkowy „Teleexpress”, który w TVP1, TVP i TVP Polonia uzyskał widownię na poziomie prawie 2 mln osób (łączny udział 20,7 proc.). Średnia oglądalność „Teleexpressu” przez cały weekend wyniosła 1,9 mln widzów (udział 18,9 proc.).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze