15.01.25, 10:55

Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic

Tomasz Ćwiąkała, fot.: materiały prasowe

Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.

Ćwiąkała to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i aktywnych postaci w polskim świecie piłki nożnej. Jest autorem wielu wywiadów, ekspertem w obszarze futbolu z Półwyspu Iberyjskiego oraz twórcą internetowym, który na swoich kanałach zgromadził setki tysięcy fanów zainteresowanych tym, co dzieje się na boisku, ale także poza nim.

„Wejście w rolę ambasadora marki Betclic przez Tomasza Ćwiąkałę to szansa na udział w projekcie, który łączy sport, emocje i nowoczesne podejście do rozrywki. A taka wielowymiarowość z punktu widzenia agencji, ambasadora i bukmachera to zawsze okazja na uczestniczenie w wyjątkowych akcjach. Z perspektywy Arskomu ta współpraca to nie tylko symbol zaufania do Tomka, jego osiągnięć i wiedzy, ale też okazja do budowania wspólnych historii, które będą elektryzować fanów – mam nadzieję – nie tylko piłkarskich. W Betclic bardzo szanuję świeże spojrzenie na sportowy świat i odwagę w działaniu, która w czasie coraz trudniejszego utrzymania uwagi widza i zaangażowania, nabiera ważniejszej wagi niż kiedykolwiek” – mówi Kamil Lewandowski, Product Director w agencji Arskom.

W ramach współpracy ambasadorskiej Tomasz Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach, które są już dobrze znane widzom kanałów. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach Ćwiąkały w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w social mediach.

Jeśli chodzi o tworzenie contentu internetowego, programów, wywiadów, live’ów czy innych form, Betclic jest dla mnie najbardziej kreatywną marką wśród firm bukmacherskich. Tym bardziej cieszę się, że mogę dołączyć do niej jako ambasador. Wierzę, że uda nam się wspólnie tworzyć jakościowe treści, które zainteresują coraz bardziej wymagającego widza. Oczywiście motywem przewodnim naszych działań będzie futbol, ale mamy w planach wypłynięcie na szersze wody, nie tylko sportowe. Póki co nie mogę niczego zdradzić, ale zachęcam do śledzenia kanałów Betclic Polska, bo będzie się działo” - mówi Tomasz Ćwiąkała (Canal+Sport).

Tomasz Ćwiąkała dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra “Izaka” Skowyrskiego.

Strony związały się ze sobą dwuletnią umową.

Komentarze

Powiązane

27.01.25, 15:30
| internet » ludzie
Sebastian Kucharski szefem portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Dziennikarz w nowej roli ma wzmocnić funkcję informacyjną portalu oraz pracować nad zwiększeniem zasięgu serwisu.
27.01.25, 13:44
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Anita Dmitruczuk awansowała i została szefową serwisu gazetaprawna.pl
Anita Dmitruczuk awansowała na stanowisko szefowej serwisu gazetaprawna.pl. Dmitruczuk w Grupie Infor PL pracuje od kwietnia zeszłego roku, a dotychczas koordynowała redakcyjne prace zespołu zajmującego się obszarem energetyki w DGP.
27.01.25, 13:06
| internet » informacje
RASP z OpenAI wprowadza nowe funkcjonalności w Onecie. Sztuczna inteligencja skróci tekst oraz podsumuje dzień
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, działającym w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie.
24.01.25, 20:57
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Bartosz Kwarciak dołączył do Grupy ZPR Media
W styczniu br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak i został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
23.01.25, 18:24
| internet » informacje
Primavera Parfum Group zapowiada powstanie portalu Zdrowie.pl. Serwis poprowadzi była dziennikarka TVN
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Innowacyjna platforma typu premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 r.
21.01.25, 19:03
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Artur Birnbaum z nowym stanowiskiem w Grupie Agora od lutego
1 lutego br., Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer w Grupie Agora. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w firmie.
21.01.25, 16:55
| internet » informacje
Debiut MedonetPRO. Nowa platforma skierowana jest wyłącznie do lekarzy
Ringier Axel Springer uruchomił platformę stworzoną z myślą o lekarzach – MedonetPRO. Nowy portal będzie oferował dostęp do materiałów edukacyjnych, narzędzi i treści, które mają wspierać rozwój zawodowy i efektywne działanie na rzecz zdrowia pacjentów.
21.01.25, 11:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Polityczny WF w Interii. Nowy format video Piotra Witwickiego i Marcina Fijołka
Wystartowała kampania prezydencka. Piotr Witwicki i Marcin Fijołek ruszają z nowym podcastem video na łamach Interii. Dziennikarze w nowym cyklu mają odsłaniać kulisy krajowej polityki.
16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.