15.01.25, 10:55
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
Ćwiąkała to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i aktywnych postaci w polskim świecie piłki nożnej. Jest autorem wielu wywiadów, ekspertem w obszarze futbolu z Półwyspu Iberyjskiego oraz twórcą internetowym, który na swoich kanałach zgromadził setki tysięcy fanów zainteresowanych tym, co dzieje się na boisku, ale także poza nim.
„Wejście w rolę ambasadora marki Betclic przez Tomasza Ćwiąkałę to szansa na udział w projekcie, który łączy sport, emocje i nowoczesne podejście do rozrywki. A taka wielowymiarowość z punktu widzenia agencji, ambasadora i bukmachera to zawsze okazja na uczestniczenie w wyjątkowych akcjach. Z perspektywy Arskomu ta współpraca to nie tylko symbol zaufania do Tomka, jego osiągnięć i wiedzy, ale też okazja do budowania wspólnych historii, które będą elektryzować fanów – mam nadzieję – nie tylko piłkarskich. W Betclic bardzo szanuję świeże spojrzenie na sportowy świat i odwagę w działaniu, która w czasie coraz trudniejszego utrzymania uwagi widza i zaangażowania, nabiera ważniejszej wagi niż kiedykolwiek” – mówi Kamil Lewandowski, Product Director w agencji Arskom.
W ramach współpracy ambasadorskiej Tomasz Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach, które są już dobrze znane widzom kanałów. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach Ćwiąkały w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w social mediach.
„Jeśli chodzi o tworzenie contentu internetowego, programów, wywiadów, live’ów czy innych form, Betclic jest dla mnie najbardziej kreatywną marką wśród firm bukmacherskich. Tym bardziej cieszę się, że mogę dołączyć do niej jako ambasador. Wierzę, że uda nam się wspólnie tworzyć jakościowe treści, które zainteresują coraz bardziej wymagającego widza. Oczywiście motywem przewodnim naszych działań będzie futbol, ale mamy w planach wypłynięcie na szersze wody, nie tylko sportowe. Póki co nie mogę niczego zdradzić, ale zachęcam do śledzenia kanałów Betclic Polska, bo będzie się działo” - mówi Tomasz Ćwiąkała (Canal+Sport).
Tomasz Ćwiąkała dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra “Izaka” Skowyrskiego.
Strony związały się ze sobą dwuletnią umową.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze