13.01.25, 21:43

ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie

ING Silesia Beats, fot.: Instagram @ingsilesiabeats

ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.

ING Silesia Beats to plenerowy festiwal o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym, który odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie. Wydarzenie ma połączyć rozrywkę, sztukę, kulturę i artyzm, a na scenach pojawią się zarówno uznani artyści z całego świata, jak i znani polscy wykonawcy, reprezentujący różne style muzyczne.

ING mocno stawia na budowanie wizerunku wśród młodego pokolenia. Chce być bliżej młodych, dla których festiwale muzyczne są ważnym elementem życia. Dlatego bank zaangażował się w jedno z największych muzycznych wydarzeń na Śląsku. Festiwale muzyczne to coś więcej niż koncerty – to przestrzeń, w której ludzie dzielą swoje pasje i tworzą wspomnienia na całe życie. W dobie coraz szybszego tempa życia, takie wydarzenia dają możliwość zatrzymania się, naładowania pozytywnej energii i spędzenia czasu z bliskimi w wyjątkowej atmosferze” – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

„Z wielką przyjemnością, jak i potężną motywacją do dalszych działań ogłaszamy naszą współpracę z ING Bankiem Śląskim.  W ostatnich miesiącach wypracowaliśmy mocny i super kreatywny plan, dzięki któremu tworzymy unikalne wydarzenie na festiwalowej mapie Polski, co zapewni uczestnikom wiele niezapomnianych wrażeń w magicznym Parku Śląskim. Pozyskałem nie tylko Sponsora Tytularnego, ale również prawdziwego partnera, który wykazuje się wielkim zrozumieniem i wspiera merytorycznie cały mój projekt” – mówi Adam Mitrenga,  współorganizator, autor i producent ING Silesia Beats Festival. „Łącząc siłę trzech podmiotów, tj. ING x PMG x MTG (Grupa Impel) dajemy gwarancję owocnej i wieloletniej współpracy” – dodał A. Mitrenga.

W ramach współpracy z organizatorami, ING przygotuje dla uczestników szereg atrakcji i niespodzianek przed oraz w trakcie festiwalu. Konkursy, interaktywne zabawy i specjalne strefy to tylko niektóre z elementów, które uczynią Silesia Beats 2025 jeszcze bardziej wyjątkowym wydarzeniem.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.