17.01.25, 09:30
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
Dwuletnia umowa między PKP Intercity, a agencją Lighthouse została zawarta w wyniku przetargu na usługi public relations, ogłoszonego przez przewoźnika pod koniec 2024 r. Zakres współpracy obejmuje, m.in. raportowanie i analizę publikacji medialnych, wsparcie biura prasowego oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych. Za realizację zlecenia po stronie Lighthouse odpowiedzialny będzie zespół, w skład którego wchodzą Michał Kwietniewski, Aleksandra Konecka-Olszewska oraz Malwina Szymczak.
PKP Intercity dołącza do grona klientów agencji Lighthouse, której portfolio obejmuje firmy z sektorów energetycznego, technologicznego, przemysłowego, odzieżowego i spożywczego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze