11.12.24, 18:52
Gazetki z promocjami od BLIX trafią do 118 portali lokalnych
Grupa Blix, właściciel aplikacji BLIX – agregatora e-gazetek promocyjnych, nawiązała współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców.
Grupa Blix rozpoczęła współpracę z siecportali.pl, dzięki czemu zwiększy zasięg aktualnych ofert promocyjnych swoich klientów, docierając do kilku milionów nowych konsumentów w Polsce. Dzięki wdrożeniu dedykowanego widgetu, umożliwiającego wyświetlanie gazetek reklamowych bezpośrednio na stronach portali, miesięcznie ponad 7 mln nowych użytkowników będzie miało dostęp do ofert handlowych. W sumie BLIX rozszerzy zasięg o 118 lokalnych portali informacyjnych.
„Współpraca z siecią portali lokalnych jest częścią naszej strategii szerokiej dystrybucji gazetek promocyjnych do konsumentów” – mówi dr Krzysztof Łuczak, wiceprezes Grupy Blix, odpowiedzialny za rozwój współpracy retail. „Wraz z malejącą rolą papierowych gazetek i rosnącym zainteresowaniem wersjami elektronicznymi, stworzyliśmy model, który umożliwia sieciom handlowym bezpośrednie dotarcie do klientów. Dzięki tej współpracy gazetki promocyjne będą trafiać przed oczy ponad 10 milionów konsumentów miesięcznie, w sposób wygodny i łatwo dostępny” – dodaje Łuczak
Miesięczny zasięg ofert promocyjnych klientów Blix według prognozy będzie wynosił ponad 10 mln użytkowników. W ramach projektu partnerzy stworzyli dedykowane rozwiązanie – innowacyjny system pozwalający na łatwe implementowanie widgetu gazetek partnerów Blix w lokalnych portalach informacyjnych. System ten zintegrowany z API Grupy Blix umożliwia portalom wyświetlanie aktualnych ofert handlowych bez potrzeby dodatkowej konfiguracji.
Komentarze