10.12.24, 19:15
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
Założeniem nowej platformy komunikacji jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień. Herbapol-Lublin już od 75 lat tworzy produkty oparte na składnikach pochodzących z natury - ziołach i owocach. Za firmą stoi dziedzictwo, w postaci wiedzy i doświadczenia, a także zaufanie kilku już pokoleń konsumentów.
”Autentyczność i naturalność – to kluczowe wyróżniki Herbapolu” – mówi Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A. „Jesteśmy dumni nie tylko z ogromnej rozpoznawalności naszej marki – zna ją 89 proc. konsumentów, ale i więzi, którą udało nam się z nimi zbudować. Produkty Herbapolu towarzyszą im w ich codzienności, dostarczając nie tylko przyjemności i pysznego smaku, ale też budując poczucie bliskości z naturą, z której czerpiemy nasze surowce. Nasza marka, czerpiąc z tradycji, jest jednocześnie niezwykle innowacyjna, wyrazista i idealnie osadzona we współczesności. Nie tylko znamy najnowsze trendy, ale niejednokrotnie je wyprzedzamy, odpowiadając na potrzeby młodego, aktywnego konsumenta. Właśnie na tym przekazie zbudowaliśmy naszą nową platformę komunikacji „Herbapol. We współpracy z naturą” – dodaje Sambor.
Pierwszą odsłoną tej platformy jest rozpoczęta właśnie kampania TV produktów dżemowych Herbapol. Przygotowany spot w dynamiczny, inspirujący sposób ma akcentować pochodzenie składników, z których powstają dżemy Herbapol, a także wygodę i możliwości ich użycia na co dzień. Spoty są emitowane w największych stacjach TV oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.
Komentarze