11.12.24, 15:00

Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami

Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami, fot.: materiały prasowe

Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.

Dla młodych pokoleń internet jest głównym źródłem wiedzy i opinii. Platformy, takie jak YouTube, stały się przestrzenią, w której młodzi ludzie szukają zarówno informacji, jak i rozrywki. Jednym z najbardziej opiniotwórczych twórców tego formatu w Polsce jest Mikołaj "Konopskyy" Tylko. Od lat tworzy on treści, które nie tylko angażują, ale również edukują jego milionową widownię. W swoich materiałach często porusza tematy związane z finansami, skupiając się na potencjalnych zagrożeniach, takich jak oszustwa internetowe czy nieodpowiedzialne zarządzanie pieniędzmi.

Polska platforma inwestycyjna XTB nawiązała współpracę z Mikołajem "Konopskyym" Tylko. Celem tego partnerstwa jest dotarcie do młodych odbiorców z przekazem promującym świadome zarządzanie finansami i odpowiedzialne podejście do inwestowania.

Współpraca XTB z "Konopskyym", rozpoczęta w grudniu br., ma charakter długoterminowy. Twórca może liczyć na kompleksowe wsparcie merytoryczne, w tym dostęp do ekspertów XTB specjalizujących się w inwestowaniu oraz ekonomii.

Szersza strategia edukacji 


Partnerstwo z Mikołajem Tylko to tylko część szerszej strategii XTB, która zakłada aktywne wspieranie edukacji finansowej w Polsce. Fundacja XTB realizuje projekty edukacyjne, takie jak „Akademia Jutra. Finanse z klasą”. Program ten wprowadził dodatkowe lekcje z zakresu edukacji ekonomicznej w 100 szkołach województwa mazowieckiego. Dzięki temu 3 tys. uczniów mogło zdobyć podstawową wiedzę z zakresu zarządzania pieniędzmi i inwestowania.

XTB angażuje się także w promocję młodych talentów. W 2024 r. firma została sponsorem reprezentacji Polski na Międzynarodowej Olimpiadzie Ekonomicznej.

Plany na przyszłość obejmują także dalszą współpracę z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym. Od 2025 r. w wybranych szkołach ponadpodstawowych zostanie wprowadzony rozszerzony program edukacji ekonomicznej, który ma pomóc młodym ludziom lepiej rozumieć mechanizmy rządzące finansami.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.