20.01.25, 20:00

Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact

Ultimo zmienia się w B2 Impact, fot.: materiały prasowe Good One PR

Ultimo, czołowa firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.

Rebranding i zmiana nazwy z Ultimo na B2 Impact są wspierane kampanią informacyjno-edukacyjną, skierowaną do klientów firmy w Polsce, która będzie realizowana w mediach tradycyjnych i cyfrowych od grudnia 2024 do stycznia 2025 r.

Kampania influencer marketingowa na Instagramie skupi się na współpracy z twórczyniami i doradczyniami finansowymi, które promują świadomość na temat odpowiedniej higieny finansowej. Działania obejmą również aktywności na kanałach social media marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych.

W ramach działań na rzecz lokalnej społeczności i inicjatyw dobrosąsiedzkich B2 Impact podjęło współpracę z Krzysztofem Skarbkiem, artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem tej współpracy jest projekt artystyczny, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy.

Stara strona internetowa jest teraz dostępna pod nowym adresem  i została zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach użytkowników, oferując przejrzysty układ oraz łatwy dostęp do kluczowych informacji. Zmiany obejmą również portal eUltimo, który będzie funkcjonował pod nazwą B2 Impact Online, z nową szatą graficzną spójną z odświeżoną identyfikacją wizualną.

8,5 mln spraw

Grupa B2 Impact działa w 20 europejskich krajach, w tym w Norwegii, Finlandii, Danii, Szwecji, Łotwie, Litwie, Estonii, Francji i Hiszpanii, zatrudniając łącznie 1,5 tys. pracowników. Firma obsługuje 8,5 mln spraw zadłużonych klientów, z czego 4,1 mln dotyczy Polski. B2 Impact oferuje realną pomoc w wychodzeniu z zadłużenia, dopasowując harmonogramy spłat do indywidualnych możliwości finansowych klientów. Kluczowym celem firmy jest budowanie relacji opartych na zaufaniu i dialogu, co pozwala na znalezienie najlepszych rozwiązań. Na polskim rynku B2 Impact współpracuje z największymi firmami, w tym bankami, firmami finansowymi i ważnymi graczami z branży telekomunikacyjnej.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.