05.12.24, 16:31

Jedz jak chcesz. Święta na własnych zasadach z kampanią Dan Cake

Konkurs Świętuj jak chcesz z Dan Cake, fot.: materiały prasowe Agencji Ancymony

Dan Cake rozpoczyna kampanię na czas świąt Bożego Narodzenia. W ramach nowej platformy komunikacyjnej „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do celebrowania świąt w sposób, który najlepiej odpowiada ich własnym potrzebom i preferencjom.

Z badania przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl wynika, że dla 22 proc. Polaków okres świąteczny wiąże się nie tylko z radością, ale także ze zmęczeniem wynikającym z intensywnych przygotowań, takich jak gotowanie, zakupy czy poszukiwanie prezentów. W odpowiedzi na to, Dan Cake proponuje przełamanie tego schematu, zachęcając do wykorzystania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako chwili dla siebie, spędzonej na własnych zasadach i w zgodzie z indywidualnymi potrzebami.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce” - mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia. 

Marka organizuje konkurs, w którym każdy z odbiorców może podzielić się swoim pomysłem na idealny drugi dzień świąt, tworząc kreatywny kolaż na stronie akcji. Na uczestników czekają nagrody, takie jak ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka oraz świąteczne wypieki od Dan Cake. Konkurs trwa do 18 grudnia br.

Kampania także na platformach zakupowych

W ramach kampanii Dan Cake nawiązał współpracę z kilkudziesięcioma influencerami, którzy będą zachęcać swoich odbiorców do celebrowania drugiego dnia świąt na własnych zasadach. Oprócz działań displayowych zaplanowano również kampanie na platformach zakupowych, takich jak Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka, a także aktywności w mediach społecznościowych, w tym na TikToku i w Meta Ads.

Za koncepcję i key visual kampanii odpowiada Bluespace, dział brand marketingu agencji reklamowej Bluerank, który zajmuje się również zakupem mediów. Kreację strony konkursowej oraz działania PR powierzono agencji Ancymony (*ancy), natomiast za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Tears of Joy. Współpracę z influencerami koordynują agencje BrandLift i Tears of Joy.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.