05.12.24, 18:00

Znika Tchibo, pojawia się Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp żółtej Family

Rebranding Żółtej Kawy Family, fot.: materiały prasowe

Żółta Family, jedna z najpopularniejszych marek kawowych w Polsce, od teraz należy do rodziny Eduscho. Zmieniło się opakowanie i logotyp, ale receptura pozostaje bez zmian.

Kawa Family, mielona i instant, jest nadal dostępna w tradycyjnych żółtych opakowaniach, które od teraz zawierają logotyp Eduscho (zamiast Tchibo) oraz naklejkę informującą o nowym opakowaniu i niezmienionym smaku. Gramatura i format produktu pozostają takie same.

Żółta kawa Family to smak i aromat, który kochają Polacy. Teraz ten kultowy brand dołączył do rodziny Eduscho, tworząc silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho” – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w  Tchibo Warszawa.

Kawa Family została połączona z marką Eduscho, co wpływa na lepszą widoczność produktu na półkach sklepowych. Opakowanie zostało zaktualizowane, aby pasowało do stylistyki Eduscho, z filiżanką na froncie i informacjami o historii marki, która od 1924 r. oferuje kawę.

Kampania reklamowa związana z rebrandingiem popularnej kawy Family w Polsce jest już w toku. W ramach działaniach marketingowych, w telewizji, materiałach POSM i gazetkach klienckich podkreślane jest, że produkt ma nowe opakowanie, ale jego smak i aromat pozostają niezmienione. Za działania ATL odpowiada agencja DDB, BTL realizuje Trade MKT, zakup mediów koordynuje OMD, a działania w mediach społecznościowych prowadzi GoldenSubmarine.

Nowe opakowania zaczęły być dostępne w sklepach, jednak na półkach wciąż można znaleźć kawę Tchibo Family w starej wersji graficznej. Produkt ten będzie dostępny do momentu wyprzedania dotychczasowego zapasu.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.