04.12.24, 06:00

Zoom TV od 2026 r. nie będzie dostępny w ramach Naziemnej Telewizji Cyfrowej

Logo Zoom TV, fot.: materiały prasowe

Zoom TV, kanał rozrywkowy z portfolio Grupy Kino Polska, zmieni model nadawania. Grupa zdecydowała się nie ubiegać o odnowienie koncesji naziemnej kanału.

Grupa Kino Polska zaprezentowała nową strategię rozwoju dla Zoom TV - jednego z kluczowych kanałów telewizyjnych w swoim portfolio. Jej celem jest zapewnienie wyższej rentowności kanału w perspektywie długoterminowej, a co za tym idzie, pozytywnego wpływu dla Grupy Kino Polska w przyszłości.

Kanał dostępny obecnie drogą naziemną oraz poprzez operatorów, od 2026 r. będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu Zoom TV zostanie odpowiednio dostosowany do nowego sposobu nadawania.

Zoom TV odniósł duży sukces w 2024 roku. Wprowadziliśmy nowe pozycjonowanie kanału, co przełożyło się na wzrost oglądalności i osiągnięcie progu rentowności. Jednak mimo znacznego wzrostu, rentowność Zoom TV nie jest na poziomie, który zapewnia długoterminowy rozwój, biorąc pod uwagę rosnące koszty techniczne i zakupu contentu. Dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój kanału Zoom TV w modelu, który będzie najbardziej opłacalny w przyszłości” - mówi Erwan Luherne, Członek Zarządu Grupy Kino Polska.

W 2024 r. w efekcie repozycjonowania Zoom TV, oferta programowa kanału została oparta o trzy filary – „Humor, Skandal, Tajemnica”, a wprowadzone zmiany zdaniem nadawcy zyskały uznanie widowni. Na kanale emitowane są kabarety, dokumenty, a także szokujące i pełne tajemnic programy, takie jak „Zabójcze potrawy” czy „Magda Nagości. Polska”.

W celu budowania długoterminowej rentowności kanału, Zoom TV zaprzestanie nadawania w modelu naziemnym i od 2026 r. będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu jjak zapewnia nadawca, kanał będzie emitowany tak jak dotychczas w formie ogólnodostępnej, zapewniając płynne przejście do nowego modelu nadawania wszystkim widzom i partnerom biznesowym.

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej Awantury o kasę wiosną w Polsacie
1 marca br., na antenę Polsatu powróci wznowiony jesienią 2024 r. teleturniej „Awantura o kasę”.
14.01.25, 21:13
| telewizja / VOD » informacje
Drugi sezon Mówię Wam w TVN7. Co przyniesie nowy sezon talk-show?
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” wraca na antenę TVN7 8 lutego 2025 r., z premierowymi odcinkami na żywo w każdą sobotę o godz. 11:25. Program gości najbardziej rozpoznawalne i kontrowersyjne postaci showbiznesu, a prowadzący wraz z nimi omawia najnowsze trendy lifestyle’owe oraz emocjonujące wydarzenia ze świata rozrywki.
14.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » seriale
Pan Mama. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP z Pawłem Domagałą
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVP „Pan Mama”, zdjęcia który jest adaptacją włoskiego formatu. Rolę tytułową zagra Paweł Domagała, a reżyserem jest Jan Foryś.
13.01.25, 17:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia serialu Królowie w TVP1
W czwartek, 9 stycznia br. TVP1 z udziałem na poziomie 8 proc. była liderem rynku wśród ogółu widzów. Czwartkowy odcinek nowego serialu „Królowie” obejrzało ponad 1,1 mln widzów.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
12.01.25, 21:32
| telewizja / VOD » informacje
wPolsce24 zapowiada Tele-ekspress. Mirosław Rogalski dołączył do stacji
14 stycznia br., na antenie wPolsce24 zadebiutuje nowy, codzienny program informacyjny „Tele-ekspres wPolsce24”.
12.01.25, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami wiosną w Polsacie. Maciej Kurzajewski zatańczy w show
2 marca br. w Polsacie rozpocznie się 16. edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz kolejny gwiazdy w parach z profesjonalnymi tancerzami będą rywalizować o Kryształową Kule oraz 100 tys. zł dla gwiazdy i 50 tys. zł dla tancerza.
10.01.25, 11:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Śleboda bije rekordy popularności na SkyShowtime w Polsce
Serial "Śleboda" przyciągnął prawie połowę subskrybentów SkyShowtime w Polsce, a niemal 90 proc. z nich zdecydowało się kontynuować oglądanie po pierwszym odcinku, co czyni go największym hitem SkyShowtime od startu serwisu w Polsce.
10.01.25, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Teleexpress coraz chętniej oglądany
Od września ubiegłego roku rośnie widownia „Teleexpressu” w TVP. Coraz więcej widzów gromadzi też „Teleexpress Extra” w TVP Info.