10.12.24, 13:45
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
Celem debiutującej marki jest tworzenie kampanii, które mają wciągać, zaskakiwać i budować trwałe relacje między markami a konsumentami. Kotoloty wywodzą się z doświadczenia agencji Shopper Link. Marka Kotoloty działa jako niezależna agencja, w portfolio Tomasza Bogdanowicza (założyciela agencji 81/82).
„Znamy marzenia klientów, ale wiemy też, z jakimi wyzwaniami wiąże się organizacja takich działań, zwłaszcza loterii. Chcemy, by nasze kompleksowe podejście dawało im gwarancję bezpieczeństwa i sukcesu. Nie jesteśmy kolejną agencją promocyjną, chcemy tworzyć loterie pełne życia, które wywołują emocje i pozytywne doświadczenia. Dla nas liczy się pomysł i jego perfekcyjna realizacja” – mówi Tomasz Bogdanowicz, założyciel marki Kotoloty.
W propozycji agencji znajduje się autorska loteria franczyzowa, skierowana do firm działających w modelu franczyzowym, które chcą umacniać relacje ze swoimi franczyzobiorcami. Nowa usługa ma umożliwiać firmom wyróżnianie i motywowanie swoich partnerów biznesowych, a także nagradzanie ich za zaangażowanie i osiągnięcia.
Komentarze