13.12.24, 21:00
Kampania świadomościowa marki ABCDerm by BIODERMA z w aplikacji Preglife
Marka dermokosmetyczna ABCDerm by BIODERMA realizuje kampanię w aplikacji Preglife, koncentrując się na edukacji i wsparciu kobiet w ciąży oraz mam.
Kampania ma dostarczać informacji o pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt, pomagając rodzicom zadbać o zdrowie maluszków od pierwszych chwil życia. Choć promowane są wysokiej jakości produkty, priorytetem w ramach działań marketingowych ma być edukacja i świadoma troska o delikatną skórę dziecka.
Dzięki współpracy z marką użytkowniczki Preglife mogą korzystać z szeregu treści edukacyjnych. Marka tworzy artykuły, które mają odpowiadać na najważniejsze zagadnienia dotyczące potrzeb skóry noworodka i prawidłowej pielęgnacji od pierwszego dnia życia. W ramach kampanii marka organizuje również darmowe webinary „ABC Zdrowej skóry dziecka” w ramach La Petite Académie, które mają pozwolić pogłębić wiedzę o pielęgnacji skóry najmłodszych, jednocześnie prezentując korzyści płynące z używania produktów z linii ABCDerm.
Po stronie marki ABCDerm by BIODERMA kampanię koordynuje Elżbieta Kicińska - Baran (General Director NAOS Poland) oraz dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager). Po stronie Preglife - Patrycja Soboń (Business Development Manager), Natalia Kruczek (Senior Project Manager), Gabriela Barnat (Head of Growth). Za strategię biznesową Preglife na czterech rynkach europejskich w tym polskim odpowiada Bartłomiej Foszer.
Komentarze