20.01.25, 18:30
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
Kaniecki w nowej roli ma łączyć działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które mają umożliwić klientom Salestube pełne wykorzystanie potencjału technologii i danych w ich działaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru paid social. Doświadczenie Rafała Kanieckiego w rozwoju marek i obsłudze klientów międzynarodowych ma umocnić pozycję Salestube jako preferowanego partnera konsultingowego dla globalnych klientów w dziedzinie MarTech.
Nowy Paid Social & Partnerships Director Salestube od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Ma na koncie współprace z takimi markami jak: Orange, Grupa Żywiec, L’Oreal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone, czy Colgate-Palmolive. Ostatnie blisko trzy lata spędził w strukturach TikTok, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region CEE. Wcześniej przez osiem lat związany był z Meta, gdzie w latach 2020-2022 jako Head of Agency Poland & CEE odpowiadał za partnerstwa agencyjne.
Jego doświadczenie obejmuje także zarządzanie dużymi zespołami, rozwijanie ich kompetencji oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi technologicznych, które usprawniają procesy marketingowe.
Rafał Kaniecki w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących media, technologię, dane i kreację, wdrażanie strategii rozwoju międzynarodowego, obsługę klientów w modelu hub and spoke, a także zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem paid social.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze