29.11.24, 01:00

Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.

DANE DNIA

„Rolnik szuka żony” emitowany w niedzielny wieczór (24.11) w Jedynce znalazł się na pierwszym miejscu TOP10 programów weekendu. Obejrzało go ponad 2,3 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 19,3 proc. (dane: Nielsen Media). Reality show był liderem pasma, a widownia programu była najwyższa od początku nadawania.

Tego samego dnia liderem w swoim pasmie był także kolejny odcinek serialu TVP1 „Gra z Cieniem”. Widownia na poziomie 1,6 mln widzów, podobnie jak w przypadku programu „Rolnik szuka żony”, była najwyższą od początku nadawania serialu. Udział wyniósł 12,4 proc.

„Pytanie na śniadanie” od wtorku, 19 listopada do piątku, 22 listopada pokonało konkurencję w grupie wszystkich widzów. Format śniadaniowy TVP2 w tym okresie oglądało średnio prawie 310 tys. widzów przy udziale 7,9 proc.

Z kolei półfinał „The Voice of Poland” obejrzało w Dwójce średnio 1,5 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 13,1 proc. Program również był liderem swojego pasma.

Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się kolejny serial TVP – „Profilerka”. W minioną sobotę przedostatni odcinek zgromadził w Jedynce 1,2 mln widzów (udział 9,4 proc.).

Dobiegła końca kolejna edycja „Szansy na sukces”. Niedzielny finał obejrzało 1 mln widzów, z udziałem na poziomie prawie 9,4 proc. Cały program oglądało średnio 950 tys. widzów (udział 10 proc.).

Wysoko w rankingu TOP10 programów weekendu znalazło się niedzielne wydanie „19.30”.
W TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało je ponad 1,8 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,4 proc.

Z kolei piątkowe wydanie „Teleexpressu” zanotowało najwyższą widownię weekendu - w TVP1, TVP Polonia i TVP Info program zobaczyło ponad 1,7 mln osób (udział 18,7 proc.).

W miniony piątek premierę w Jedynce miał program reportersko-śledczy „Raport specjalny”. Program zgromadził 370 tys. osób, przy udziale na poziomie 3,9 proc.

CO SŁYCHAĆ (NIE TYLKO) NA WORONICZA?

 

 

 

 

Od redakcji: prezentowane Tweety nie mogą być kojarzone ze stanowiskiem redakcji. Mają one informować, a czasem prowokować, lub prezentować różne poglądy. 

KALENDARIUM

1814 – w Londynie po raz pierwszy na świecie rozpoczęto drukowanie dziennika „The Times” na cylindrycznej maszynie konstrukcji Friedricha Koeniga,
1947 – urodził się Andrzej Matul, dziennikarz, lektor
1951 – urodziła się Izabella Olejnik, aktorka,
1970 – wyemitowano pierwszy odcinek niemieckiego serialu kryminalnego „Tatort”,
1982 – odbyła się premiera filmu „Amnestia” w reżyserii Stanisława Jędryki,
2001 – zmarł George Harrison, brytyjski muzyk, wokalista, kompozytor, autor tekstów, członek zespołu The Beatles,
2006 – zmarł Leon Niemczyk, aktor.

KONFERENCJE I SPOTKANIA BRANŻOWE

5 grudnia - Pomówmy o marketingu odc. 30

Zapraszamy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Chcesz zapowiedzieć ważna imprezę medialną lub start ważnego formatu? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

ZAPOWIEDZI MEDIALNE

4-8.12 br. - w warszawskiej Kinotece odbędzie się Festiwal BNP Paribas Warsaw SerialCon. Organizatorem Festiwalu jest Fundacja OFF CAMERA, zaś partnerami Miasto Stołeczne Warszawa i Bank BNP Paribas.

Chcesz zapowiedzieć ważna imprezę medialną lub start ważnego formatu? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

ZAPOWIEDZI CZYTELNICZE

Chcesz zapowiedzieć publikację książki? Kontakt: redakcja@portalmedialny.pl.

WARTO POSŁUCHAĆ!

Radio 357

16.00-19.00 Popołudniówka w piątek - Kuba Strzyczkowski
19.00-22.00 Lista Piosenek 357 - Marcin Łukawski

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.