29.11.24, 14:00
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. W ramach kampanii zaprezentowano także nową etykietę dla wszystkich smaków produktu, agencja współpracuje z marką Oranżada Hellena od niemal dwóch lat, tworząc jej komunikację 360°.
Czy tylko wielkie sukcesy lub okazje, takie jak urodziny czy Nowy Rok, zasługują na świętowanie? To pytanie stało się inspiracją dla nowej kampanii Oranżady Party, która ma na celu pokazanie, że warto celebrować również „małe chwile” i „małe osiągnięcia”. Świętować można na przykład pierwsze samodzielnie przejechane metry na rowerze przez dziecko czy wspólne, rodzinne wakacje. Kampania opiera się na haśle „Jest okazja? Jest Party!”, podkreślając znaczenie celebrowania codziennych momentów.
„Mimo że świat komunikacji marek jest dziś mocno ukierunkowany na dbanie o siebie – z mocnym akcentem na dobrostan psychiczny – to w naszej kulturze sukces wciąż rozumiany jest przez pryzmat posiadania. Z danych wynika jednak, że jako dorośli pozytywne wspomnienia z dzieciństwa łączymy raczej z doświadczeniami niematerialnymi, wyjątkowymi przeżyciami[1]. Dzieci często dostrzegają więcej okazji do celebrowania niż dorośli. Dlatego spojrzeliśmy na markę oczami najmłodszych i w komunikacji dodaliśmy kilka dodatkowych kontekstów (Category Entry Points), by przypomnieć rodzicom, że dla dziecka każdy mały sukces lub ważne doświadczenie to okazja do świętowania. To my decydujemy o tym, kiedy jest czas na PARTY” - mówi Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy w LoveBrands Group.
Marka postanowiła również odświeżyć etykietę Oranżady Party. Zaprojektował ją zespół kreatywny LoveBrands Group. „Wymowne symbole nawiązujące do emotek i memów oraz zestaw mocnych kolorów – taka właśnie jest nowa etykieta Oranżady Party. Smak oznaczyliśmy aplą z bąblami, odnoszącą się do charakteru produktu i w kolorze kojarzonym z konkretną wersją smakową. Stylistyka przywodzi na myśl beztroskie chwile, które warto zapamiętać i celebrować na co dzień. Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki” - mówi Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group
Kampania wystartowała pod koniec listopada i obejmuje, m.in. współpracę z influencerami na Instagramie, którzy podkreślą znaczenie tworzenia wyjątkowych wspomnień i wyrażania siebie w kreatywny sposób. Na tym samym kanale odbędzie się także konkurs konsumencki. Kampanię wzbogacą działania digitalowe, takie jak aktywności w aplikacji zakupowej Listonic oraz na stronie Brainly.
Koncepcję kreatywną nowej kampanii opracował Rafał Leski, Creative Director w LoveBrands Group. Realizacją działań online zajmie się zespół pod kierownictwem May Sałygi, Head of Digital, a koordynację wszystkich działań będą nadzorować Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, Senior Communications Consultant. Strategię kampanii opracowała Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy.
Komentarze