29.11.24, 14:00

Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena

LoveBrands Group x Oranżada Hellena, fot.: materiały prasowe LoveBrands Group

Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. W ramach kampanii zaprezentowano także nową etykietę dla wszystkich smaków produktu, agencja współpracuje z marką Oranżada Hellena od niemal dwóch lat, tworząc jej komunikację 360°.

Czy tylko wielkie sukcesy lub okazje, takie jak urodziny czy Nowy Rok, zasługują na świętowanie? To pytanie stało się inspiracją dla nowej kampanii Oranżady Party, która ma na celu pokazanie, że warto celebrować również „małe chwile” i „małe osiągnięcia”. Świętować można na przykład pierwsze samodzielnie przejechane metry na rowerze przez dziecko czy wspólne, rodzinne wakacje. Kampania opiera się na haśle „Jest okazja? Jest Party!”, podkreślając znaczenie celebrowania codziennych momentów.

„Mimo że świat komunikacji marek jest dziś mocno ukierunkowany na dbanie o siebie – z mocnym akcentem na dobrostan psychiczny – to w naszej kulturze sukces wciąż rozumiany jest przez pryzmat posiadania. Z danych wynika jednak, że jako dorośli pozytywne wspomnienia z dzieciństwa łączymy raczej z doświadczeniami niematerialnymi, wyjątkowymi przeżyciami[1]. Dzieci często dostrzegają więcej okazji do celebrowania niż dorośli. Dlatego spojrzeliśmy na markę oczami najmłodszych i w komunikacji dodaliśmy kilka dodatkowych kontekstów (Category Entry Points), by przypomnieć rodzicom, że dla dziecka każdy mały sukces lub ważne doświadczenie to okazja do świętowania. To my decydujemy o tym, kiedy jest czas na PARTY” - mówi Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy w LoveBrands Group.

Marka postanowiła również odświeżyć etykietę Oranżady Party. Zaprojektował ją zespół kreatywny LoveBrands Group.  „Wymowne symbole nawiązujące do emotek i memów oraz zestaw mocnych kolorów – taka właśnie jest nowa etykieta Oranżady Party. Smak oznaczyliśmy aplą z bąblami, odnoszącą się do charakteru produktu i w kolorze kojarzonym z konkretną wersją smakową. Stylistyka przywodzi na myśl beztroskie chwile, które warto zapamiętać i celebrować na co dzień. Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i  nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki” - mówi Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group

Kampania wystartowała pod koniec listopada i obejmuje, m.in. współpracę z influencerami na Instagramie, którzy podkreślą znaczenie tworzenia wyjątkowych wspomnień i wyrażania siebie w kreatywny sposób. Na tym samym kanale odbędzie się także konkurs konsumencki. Kampanię wzbogacą działania digitalowe, takie jak aktywności w aplikacji zakupowej Listonic oraz na stronie Brainly.

Koncepcję kreatywną nowej kampanii opracował Rafał Leski, Creative Director w LoveBrands Group. Realizacją działań online zajmie się zespół pod kierownictwem May Sałygi, Head of Digital, a koordynację wszystkich działań będą nadzorować Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, Senior Communications Consultant. Strategię kampanii opracowała Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.