27.11.24, 19:30

Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse

Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse, fot.: materiały prasowe

Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.

W grze pojawiają się postacie znane z bajki Rodzina Treflików, a jej głównym celem jest połączenie zabawy z edukacją ekologiczną, zachęcającą dzieci i młodzież do aktywnego dbania o środowisko. Za realizację działań odpowiadają należące do Group One agencja metaverse Game Changer oraz agencja mediowa Value Media.

Jak podkreśla marka, nowa gra na platformie Roblox to kolejny krok marki Trefl w kierunku rozwoju cyfrowych kanałów komunikacji z młodszą grupą odbiorców. “Treflandia – Wielka Przygoda” to gra, która ma łączyć wartościową rozrywkę z edukacją, oferując dzieciom bezpieczne miejsce do zabawy na platformie Roblox. W angażujący sposób ma przybliżać najmłodszym zagadnienia związane z ochroną środowiska i zagrożeniami dla natury, czerpiąc inspirację ze świata zwierząt.

Działania w metaverse to początek długoterminowego projektu realizowanego przez Trefl we współpracy z Value Media oraz Game Changerem, którego celem jest zwiększenie znajomości marki wśród najmłodszych odbiorców. Pierwsza faza projektu ma koncentrować się na promocji filmów animowanych marki, takich jak “Trefliki ratują święta”, oraz na zwiększaniu świadomości produktów, m.in. klocków Brick Trick, Connect i gier z serii Spy Guy. W 2025 r. świat gry zostanie rozwinięty o elementy rozgrywki typu Tycoon, umożliwiające graczom budowanie własnych ekosystemów w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Treflandia ma być nie tylko przestrzenią rozrywki i edukacji, ale również innowacyjnym kanałem wsparcia sprzedaży. W grze zastosowano mechanizmy monetyzacyjne oraz rozwiązania kierujące graczy na platformę e-commerce Trefl.com, umożliwiając bezpośrednią interakcję z pełnym portfolio produktów marki.

Trefl promuje się przed Bożym Narodzeniem

Debiut Trefla w Robloxie łączy się również z najważniejszymi działaniami marketingowymi gdyńskiej marki związanymi z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Od początku listopada w TV emitowane są spoty gier Spy Guy, Magajaja i Mistakos Platform, klocków Connect i Brick Trick oraz zabawek Motozaury marki VTech. Dla wspomnianych produktów oraz gry 5 Sekund Sztafeta i VTech Kostki Aktywności Trefl prowadzi intensywne kampanie digital marketingowe. Podobnie jak w ubiegłym roku, Spy Guy jest obecny w przestrzeni miejskiej, lecz teraz w bardziej efektownej formie, stawiając na wykorzystanie w kreacji cechy szczególnej gry, czyli blisko metrowej planszy, niecodzienne reklamy produktu pojawiły się w formie siatek wielkoformatowych na dwóch budynkach w Warszawie (skrzyżowanie Zielnej, Marszałkowskiej i Królewskiej) i Gdańsku (Al. Rzeczypospolitej 7).

29 listopada br. na ekrany kin w całej Polsce wchodzi film "Trefliki ratują Święta", będący debiutem bajkowych bohaterów na wielkim ekranie. Z tej okazji Trefl przygotował także aktywację konsumencką w formie Filmowej Loterii Treflikowej. Zdecydowana większość działań gdyńskiego producenta puzzli, gier i zabawek będzie trwać do weekendu poprzedzającego Wigilię.

Za strategię, komunikację oraz produkcję gry “Treflandia – Wielka Przygoda” odpowiada agencja metaverse Game Changer. Działań Client Service realizuje agencja mediowa Value Media.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
14.01.25, 11:01
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Kansik dołączył do El Padre
Do zespołu El Padre dołączył Sebstian Kansik i objął stanowisko 3D Graphic Designer. Do tej pory współpracował z agencją jako freelancer.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.