27.11.24, 18:00

Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji

Alpaka, kaczka, koza i jeż w kampanii TK MAXX, fot.: materiały prasowe

Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.

Maskotki pojawiające się w świątecznej kampanii tworzą charytatywną kolekcję, a zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz programu Akademia Przyszłości organizowanego przez Stowarzyszenie WIOSNA, którego celem jest wsparcie dzieci w lokalnych społecznościach, aby zapewnić im lepszy start w dorosłość.

Spotkaliśmy się z tak pozytywnym odbiorem naszych supermodnych bohaterów świątecznej kampanii, że zdecydowaliśmy się ponownie otworzyć bramy farmy, by zobaczyć ich jeszcze raz – tym razem również w wersji pluszowej. Dzięki temu te święta będą jeszcze bardziej wyjątkowe, bo nie tylko uśmiechamy się oglądając naszą paczkę zwierzaków w spocie reklamowym, ale również możemy nimi obdarować naszych bliskich” – mówi Deborah Dolce, Group Director TK Maxx.

Tegoroczną nowością w świątecznej kampanii TK Maxx jest również współpraca z twórcą konta „Sylvanian Drama” obecnego na TikToku i Instagramie. W ramach dedykowanej trylogii, modni bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx zaprezentują swoje przygotowania do nadchodzącego sezonu. Wszystko to ma być zaprezentowane z przymrużeniem oka i sporą dawką dramatyzmu. Premiera serii ukaże się na Instagramie TK Maxx z końcem listopada.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.