22.11.24, 18:45

Chłopiec i Ośmiornica. Magia Świąt w nowym spocie Disneya

Kadr ze spotu "Chłopiec i ośmiornica", fot.: kanał YouTube Disney Polska

„Chłopiec i ośmiornica” to nowy, świąteczny spot Disneya, stworzony we współpracy z laureatem Oscara Taiką Waititim. Wzruszająca i pełna magii opowieść o dziecięcej radości, przyjaźni i przygodzie przypomina, co czyni Święta tak wyjątkowymi, i jest dostępna na kanale YouTube Disney Polska.

„Chłopiec i ośmiornica” to opowieść o dziecku, które podczas wakacyjnego nurkowania odkrywa, że ciekawska ośmiornica uczepiła się jego głowy. Po powrocie do domu chłopiec szybko zaprzyjaźnia się z niezwykłym morskim stworzeniem, wprowadzając je w świat życia na lądzie. Razem spędzają czas, czerpiąc radość ze wspólnych przygód, aż ośmiornica zaczyna marzyć o czymś więcej. Wówczas chłopiec wspiera ją w odkrywaniu świata i realizacji marzeń. Miłośnicy Disneya z pewnością docenią subtelne nawiązania do klasycznych animacji, takich jak „Vaiana” (2016), „Lilo i Stitch” (2002) czy „Toy Story” (1995).

„Disney od pokoleń towarzyszy świątecznym chwilom rodzin na całym świecie. Nowy spot jeszcze bardziej umacnia tę wyjątkową więź, która łączy widzów z marką w tym magicznym czasie” – wspomina Asad Ayaz, Chief Brand Officer The Walt Disney Company. „Jesteśmy zachwyceni współpracą z Taiką Waititim przy tej niezwykłej opowieści o dziecięcej przyjaźni, pełnej magii i ciepła” – dodaje Asad Ayaz.

„Chłopiec i Ośmiornica” to kolejny owoc współpracy Taiki Waititiego z The Walt Disney Company. Znany reżyser, odpowiedzialny za filmy takie jak „Thor: Ragnarok” (2017) i „Thor: Miłość i grom” (2022) dla Marvel Studios, „Jojo Rabbit” (2019) oraz „Next Goal Wins” (2023) dla Searchlight Pictures, a także producent wykonawczy seriali „Rdzenni i wściekli”, „Co robimy w ukryciu” i nadchodzącego „Interior Chinatown”, ponownie łączy siły z Disneyem. Spot został zrealizowany we współpracy z globalną agencją kreatywną adam&eveDDB i producentem Hungry Man. W krótkim filmie wykorzystano również motyw przewodni z „Małej syrenki”, który symbolizuje pragnienie ośmiornicy, by odkrywać nowe światy.

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej Awantury o kasę wiosną w Polsacie
1 marca br., na antenę Polsatu powróci wznowiony jesienią 2024 r. teleturniej „Awantura o kasę”.
14.01.25, 21:13
| telewizja / VOD » informacje
Drugi sezon Mówię Wam w TVN7. Co przyniesie nowy sezon talk-show?
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” wraca na antenę TVN7 8 lutego 2025 r., z premierowymi odcinkami na żywo w każdą sobotę o godz. 11:25. Program gości najbardziej rozpoznawalne i kontrowersyjne postaci showbiznesu, a prowadzący wraz z nimi omawia najnowsze trendy lifestyle’owe oraz emocjonujące wydarzenia ze świata rozrywki.
14.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » seriale
Pan Mama. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP z Pawłem Domagałą
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVP „Pan Mama”, zdjęcia który jest adaptacją włoskiego formatu. Rolę tytułową zagra Paweł Domagała, a reżyserem jest Jan Foryś.
13.01.25, 17:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia serialu Królowie w TVP1
W czwartek, 9 stycznia br. TVP1 z udziałem na poziomie 8 proc. była liderem rynku wśród ogółu widzów. Czwartkowy odcinek nowego serialu „Królowie” obejrzało ponad 1,1 mln widzów.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
12.01.25, 21:32
| telewizja / VOD » informacje
wPolsce24 zapowiada Tele-ekspress. Mirosław Rogalski dołączył do stacji
14 stycznia br., na antenie wPolsce24 zadebiutuje nowy, codzienny program informacyjny „Tele-ekspres wPolsce24”.
12.01.25, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami wiosną w Polsacie. Maciej Kurzajewski zatańczy w show
2 marca br. w Polsacie rozpocznie się 16. edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz kolejny gwiazdy w parach z profesjonalnymi tancerzami będą rywalizować o Kryształową Kule oraz 100 tys. zł dla gwiazdy i 50 tys. zł dla tancerza.
10.01.25, 11:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Śleboda bije rekordy popularności na SkyShowtime w Polsce
Serial "Śleboda" przyciągnął prawie połowę subskrybentów SkyShowtime w Polsce, a niemal 90 proc. z nich zdecydowało się kontynuować oglądanie po pierwszym odcinku, co czyni go największym hitem SkyShowtime od startu serwisu w Polsce.
10.01.25, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Teleexpress coraz chętniej oglądany
Od września ubiegłego roku rośnie widownia „Teleexpressu” w TVP. Coraz więcej widzów gromadzi też „Teleexpress Extra” w TVP Info.