16.11.24, 20:00

Bank Millennium sponsorem spektaklu ONO-1 w Teatrze im. Kochanowskiego w Opolu

Plakat promujący spektakl, fot.: materiały prasowe

Pod koniec października br. odbyła się w Teatrze im. Kochanowskiego w Opolu premiera spektaklu młodych twórców „ONO-1”, eksplorującego temat sztucznej inteligencji i jej wpływu na przyszłość. Bank Millennium był partnerem wydarzenia.

Bank Millennium jest kulturalnie zaangażowany już od ponad trzydziestu lat, wspierając wydarzenia teatralne, filmowe, muzyczne o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. W tym roku, w ramach naszego mecenatu, mamy przyjemność współpracować również z Teatrem im. Kochanowskiego w Opolu, jednym najważniejszych teatrów dramatycznych w Polsce” – mówi Barbara Klepacka-Gancarz, dyrektorka makroregionalna w Departamencie Bankowości Przedsiębiorstw, Bank Millennium.

Spektakl „ONO-1” powstał w ramach 7. Konkursu na Projekt Teatralny MODELATORNIA i bierze udział w 31. Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej. To projekt, stworzony przez młodych twórców: Werę Makowsx (reżyseria), Piotra Fronia (tekst i dramaturgia), Kalinę Gałecką (scenografia, kostiumy i światło), Magdalenę Kawecką (choreografia) i Mateusza Rzońcę (wideo). Bohaterowie spektaklu zostają postawieni przed pytaniami zarówno o swoją przyszłość, jak i o zakopaną pod wieloma warstwami wspomnień przeszłość. Przy tym każde z nich staje przed lustrem technologii, by opowiedzieć o osobie, którą widzi w jego odbiciu.

Premiera spektaklu „ONO-1” otworzyła nowy sezon w Teatrze im. Kochanowskiego w Opolu. Przedstawienie będzie prezentowane na deskach teatru w listopadzie i grudniu br.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.