12.11.24, 17:15
Interia Extra bez ograniczeń. Kampania wizerunkowa portalu
Pod hasłem „Interia Extra bez ograniczeń” portal promuje w kampanii wizerunkowej ofertę premium. Interia jest w niej prezentowana jako źródło jakościowego i nowoczesnego dziennikarstwa tworzonego przez topowych autorów w Polsce.
Nowa kampania Interii, wykorzystując elementy platformy komunikacyjnej „Pomiędzy”, ma prezentować ofertę premium portalu oraz jego rolę w kształtowaniu opinii internautów na najważniejsze wydarzenia, zjawiska oraz trendy w Polsce i na świecie.
Działania marketingowe ruszyły 7 listopada br. Spot reklamowy, który jest częścią kampanii portalu, będzie emitowany w kanałach TV Grupy Polsat Plus oraz Internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego realizację odpowiadają dział marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz dom produkcyjny TFP.
Co znajduje się w ofercie premium?
Autorami podcastów i programów video są .in..: Piotr Witwicki, Katarzyna Zdanowicz, Alicja Resich, Przemysław Białkowski, Robert Gwiazdowski i Tomasz Lejman. Felietonistami portalu są m.in.: Jarosław Kuisz, Yola Czaderska – Hayek, Przemysław Szubartowicz, Cezary Michalski, Rafał Woś, Wiktor Świetlik i Piotr Zaremba.
Portal co weekend przygotowuje nowe wydanie Tygodnika Interii oraz w ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” dzieli się prognozami i komentarzami prosto z najważniejszych redakcji na świecie („The Washington Post”, „The Guardian”, „The Economist”, „The Observer”, „The Spectator”, „Le Monde” i „El Pais”).
Komentarze