04.11.24, 12:30
Przy sobocie. Polska Press Grupa wprowadza nowe sobotnie wydanie
9 listopada br. Polska Press Grupa wprowadza na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych.
"Przy sobocie" to propozycja skierowana do osób, które cenią sobie inspirujące oraz wartościowe treści i szukają dobrej lektury na weekend. Wydanie ma wyróżniać unikalna formuła, wysoka jakość merytoryczna oraz nowoczesna i przejrzysta szata graficzna.
„Wprowadzamy nową jakość w weekendowej prasie. „Przy sobocie" powstało z myślą o pokoleniu silver – o osobach w dojrzałym wieku, które pozostają aktywne i ciekawe świata. Chcemy, aby nasi Czytelnicy czuli, że jest to ich przestrzeń, pełna zrozumienia i wsparcia. W ramach nowego, ujednoliconego wydania sobotniego przygotowaliśmy materiały, które dostarczają zarówno inspiracji, jak i praktycznych wskazówek istotnych w codziennym życiu. To treści, które angażują, inspirują i budują więź z Czytelnikami, umacniając jednocześnie naszą pozycję na rynku” – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
W każdym numerze znajdzie się zestaw artykułów na tematy związane ze zdrowiem, finansami, bezpieczeństwem, kulturą czy sportem. Nie zabraknie również krzyżówek, felietonów z poradami, przepisów kulinarnych oraz rekomendacji bezpiecznych miejsc na weekendowe wyjazdy. „Przy Sobocie” to także opowieści o życiu codziennym, rodzinie i relacjach społecznych, które są bliskie wielu osobom.
Nowe sobotnie wydanie będzie dostępne w dziennikach regionalnych należących do Polska Press Grupy, takich jak: „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Polski”, „Dziennik Zachodni”, „Echo Dnia”, „Express Bydgoski”, „Gazeta Krakowska”, „Gazeta Lubuska”, „Gazeta Pomorska”, „Gazeta Wrocławska”, „Głos Dziennik Pomorza”, "Głos Koszaliński", "Głos Szczeciński", „Głos Wielkopolski”, „Nowa Trybuna Opolska” i „Nowości - Dziennik Toruński”.
Komentarze