30.10.24, 15:00
Cztery osoby awansowały w zespole Programmatic Salestube
Aleksander Chim w październiku br. objął stanowisko Programmatic Buying Directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). To kolejna zmiana w ramach struktury Biddable Media, za którą odpowiada Magdalena Pobikrowska, Senior Media Operations Director. W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko Programmatic Managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję Programmatic Team Leaderek.
Aleksander Chim od 2015 r. współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej, jak i zespołach Client Service. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w technologiach programmatic, takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager, a także z powodzeniem wdraża rozwiązania z obszaru MarTech oraz AI. Ze spółką Salestube związany jest od 2022 r., w której do czasu awansu pełnił funkcję Programmatic Managera. W obecnej roli jako Programmatic Director odpowiadać będzie za koordynację pracy 21-osobowego zespołu Programmatic, rozwój oferty produktowej, a także implementacje innowacji związanych z obszarem programmatic w spółce Salestube.
Sebastian Ładosz, który od października awansował na stanowisko Programmatic Managera do Salestube dołączył w 2020 r. Z branżą mediową związany jest od 2017 r., a w swojej pracy zawodowej pracował dla takich agencji jak: Cityboard Media, Isobar Polska czy Starcom. Odpowiadał za kampanie dla takich marek jak L’Oreal, Blik czy Kaufland. Współpracował także z klientami z branży FMCG, Pharma, Tech czy Finanse. Na stanowisku Programmatic Managera Ładosz odpowiadać będzie za prowadzenie kampanii, zarządzanie dedykowanym zespołem ekspertów, rozwój i wdrożenie nowych produktów oraz rozwiązań w ramach działu Programmatic, zarówno w Salestube, jak i wewnątrz organizacji klientów.
Magdalena Wieteska do Salestube dołączyła w 2020 r. jako Junior Programmatic Specialist, następnie awansowała na stanowisko Programmatic Specialist, a w 2023 r. objęła rolę Senior Programmatic Specialist. W tym czasie zajmowała się planowaniem i optymalizacją kampanii głównie dla marek z kategorii FMCG, Fashion oraz Beauty. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała pracując, m.in. dla TNS Polska, Nielsen czy Interia.pl. Wieteska prowadzi szkolenia jako certyfikowany trener Google ds. platform indywidualnych. Posiada holistyczną wiedzę o systemie programatycznym, która wynika z pracy zarówno po stronie wydawniczej jak i agencyjnej. Wraz z awansem jej dotychczasowe obowiązki rozszerzone zostały o zadania managerskie, takie jak planowanie, organizacja oraz nadzór pracy dedykowanego zespołu.
Dominika Kołodziejczyk pracę w mediach rozpoczęła w 2019 r. Swoje doświadczenie zdobywała pracując, m.in. dla Interia.pl, MediaCom Warszawa, MindShare Poland oraz OMD Poland. W tym czasie prowadziła kampanie dla dużych, strategicznych klientów z kategorii FMCG takich jak: Procter&Gamble, Unilever oraz McDonalds, zdobywając szerokie doświadczenie zarówno w kampaniach awarenessowych jak i performance. Do Salestube dołączyła w 2022 r. obejmując stanowisko Senior Programmatic Specialist. Kołodziejczyk specjalizuje się w obsłudze technologii programmatic w szczególności: DV360, Adform, Teads Ad Manager oraz Trade Desk. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie kampanii programmatic, a także organizacja, wsparcie i nadzór pracy dedykowanego zespołu specjalistów.
Aleksander Chim, Sebastian Ładosz, Magdalena Wieteska oraz Dominika Kołodziejczyk pracę na nowych stanowiskach rozpoczęli w październiku br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze