28.10.24, 14:56
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. Działania te obejmują zarówno projektowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych dla banku, jak też kampanii dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz poprzez social media.
Bank Pocztowy do tej pory budował swoją markę głównie w oparciu o cztery filary: dostępność, bezpieczeństwo, polskość i prostotę rozwiązań. W ostatnim czasie nacisk w komunikacji kładziony był zwłaszcza na ten ostatni aspekt. LoveBrands Group zwróciło uwagę na to, że prostota to w dzisiejszym zwariowanym świecie zdecydowanie najbardziej pożądana cecha produktów i usług. Nowoczesne rozwiązania technologiczne spełniają swoją funkcję tylko wtedy, gdy są proste i praktyczne. Ich głównym celem jest bowiem pomaganie ludziom w codziennych obowiązkach.
„Naszą Big Idea dla marki oparliśmy na idei, że Adam Małysz, dotychczasowy ambasador marki, to polski „everymanem”, który w życiu kieruje się zasadą „im prościej, tym lepiej”. To dlatego w nowej kreacji podkreśliliśmy, że nowoczesne, technologiczne produkty banku to odpowiedź na tę jego życiową filozofię, którą podziela wiele osób: zarówno młodszych, jak i starszych. Bank Pocztowy to odpowiedź na ich oczekiwanie. Ma być prościej dzięki nowoczesnym technologiom, praktycznym produktom, jasnym zasadom” – mówi Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations w LoveBrands Group.
„W kompozycji nowego key visuala dla Banku Pocztowego, skupiliśmy uwagę odbiorców na postaci Adama Małysza, uzupełniając przekaz ilustracyjnym tłem oraz rekwizytami uzupełniającymi kluczowy przekaz danej kreacji. W warstwie copy zaproponowaliśmy prosty, acz angażujący odbiorców, zabieg: Adam deklaruje, jak chciałby, żeby funkcjonował bank, by było prościej, a bank od razu odpowiada prezentując gotowe rozwiązanie. Całość wieńczy hasło Banku Pocztowego “Im prościej, tym lepiej” stanowiące swoistą puentę przekazu” – dodaje Dariusz Szubiak, Art Director LoveBrands Group.
Agencja zaproponowała klientowi spójność przekazu we wszystkich kanałach komunikacji: ATL, BTL, a także digital. Za koncepcję kreatywną i nową identyfikację wizualną Banku Pocztowego odpowiadają Creative Director Rafał Leski i Art Director Dariusz Szubiak, działania w internecie, w tym prowadzenie kanałów social media marki, realizować będzie zespół May Sałygi, Head of Digital, a za spięcie wszystkich działań w modelu omnichannel odpowiada Head of LoveBrands Relations Ewelina Pawłowska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze