10.11.24, 08:00

Historie Jutra. Technologiczny wideocast redakcji Benchmark.pl i Play

Podcast "Historie Jutra", fot.: materiały prasowe

Redakcja serwisu Benchmark.pl, we współpracy z firmą Play, ruszyły z projektem „Historie Jutra”. W sieci udostępniono pierwszy odcinek wideocastu, prowadzony przez redaktora i pasjonata nowych technologii - Przemysława Jankowskiego oraz popularyzatorkę wiedzy - Kasię Gandor.

Nowy wideocast ma być połączeniem dawki merytorycznej wiedzy z rozrywką. Nie brakuje w nim zarówno twardych danych, jak i historii z życia. W pierwszym odcinku prowadzący poruszyli temat relacji w dobie rozwoju technologicznego. „Jestem bardzo szczęśliwy, że możemy naszym czytelnikom, a teraz także słuchaczom i widzom, przedstawić nowy format. Prowadzący „Historie Jutra” to duet, który gwarantuje nie tylko pigułkę wiedzy, ale także masę uśmiechu” – mówi Marcin Haber, szef redakcji technologicznych WP.

Projekt wspierają działania promocyjne, obejmujące kampanię w kinach, rozgłośniach radiowych oraz na nośnikach zewnętrznych. Za przygotowanie kampanii promocyjnej odpowiada dział marketingu Wirtualnej Polski. „Videocast "Historie Jutra" to projekt zainicjowany przez redakcję Benchmark, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, pragnących zgłębiać wiedzę związaną z przyszłością technologii i innowacji. Z myślą o najwyższej jakości produkcji, na potrzeby wideocastu stworzono specjalne studio, które umożliwia jego realizację na najwyższym poziomie, gwarantując nowoczesną i dynamiczną oprawę wizualną. Odcinki będą szeroko promowane we wszystkich kanałach grupy WP, na YouTube i w social mediach” - mówi Magda Rumocka, Content Marketing Manager.

W produkcję zaangażowani są: Renata Balana, menadżerka ds. zarządzania relacjami biznesowymi; Karolina Zielonka, business ownerka serwisów WP; Adrianna Siedlecka, senior account managerka; Klaudia Chojnacka, Project Manager Branded Content Video; Paulina Voytsekhovskyy, senior project managerka; Aleksandra Płatek, strateżka kontentu ds. mediów społecznościowych; Marcin Haber, szef redakcji technologie; Krzysztof Girgiel, head of sport i motoryzacja; Michał Mańkowski, senior media strategy manager; Radosław Budzik, zespół produkcji wydawnictwa; Mateusz Ziułkowski, główny producent; Maciej Sokołowski, zastępca dyrektora wideo; Michał Małecki, kierownik marketingu B2C.

Pierwszy odcinek dostępny jest na kanale YouTube serwisu Benchmark.pl:, gdzie pojawią się również kolejne wideocasty z tej serii.

Komentarze

Powiązane

03.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Robert Kosobucki przechodzi do MWE Networks
Robert Kosobucki dołączył do MWE Networks i objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju.
03.12.24, 12:34
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska w likwidacji likwiduje Biuro Dystrybucji. Mniej stanowisk dyrektorskich w spółce
Telewizja Polska zlikwidowała Biuro Dystrybucji, a jego kompetencje przejęły Ośrodek TVP Technologie, Biuro Handlu i Współpracy Międzynarodowej oraz TVP+. Nową jednostką w spółce jest Ośrodek Mediów dla Zagranicy, który wchłonął kanały TVP World i Biełsat.
02.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Zakrocki laureatem nagrody Osobowość 35-lecia Wolności RP
Maciej Zakrocki, dziennikarz Telewizji Polskiej otrzymał nagrodę specjalną Federacji Przedsiębiorcy.pl – Osobowość 35-lecia Wolności RP. Wyróżnienie przyznano „za wybitne osiągnięcia dziennikarskie, znaczący wkład w rozwój polskich mediów oraz zaangażowanie w propagowanie wartości Unii Europejskiej”.
02.12.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Zmiany w Pytaniu na Śniadanie. Barbara Dziedzic szefową formatu
Od listopada br. formatem „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją.
29.11.24, 16:47
| telewizja / VOD » informacje
Call to Earth Day 2024. CNN promuje globalną współpracę na rzecz planety
4 grudnia 2024 r. CNN po raz czwarty zorganizuje Call to Earth Day, skupiając się na znaczeniu współpracy między ludźmi i kulturami w działaniach na rzecz ochrony środowiska. W ramach wydarzenia CNN współpracować będzie ze szkołami, organizacjami i osobami prywatnymi na całym świecie, promując świadomość ekologiczną oraz edukację na temat ochrony planety.
28.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nagrody Rose d’Or. TVP z dwiema nominacjami w prestiżowych kategoriach
Organizatorzy 63. edycji nagród Rose d’Or ogłosili nominacje, a wśród wyróżnionych znalazły się produkcje Telewizji Polskiej: serial „Procesy” w kategorii Multiplatform Series oraz „The Voice of the Country” w kategorii Competition Reality. Nagroda Rose d’Or, przyznawana przez Europejską Unię Nadawców (EBU), to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży telewizyjnej i radiowej.
27.11.24, 21:00
| telewizja / VOD » seriale
Śleboda na SkyShowtime. Premierę zaplanowano na 12 grudnia 2024 r.
Serial "Śleboda" zadebiutuje na SkyShowtime 12 grudnia 2024 roku, kiedy to w serwisie pojawią się dwa z sześciu odcinków. Ta nowa polska produkcja SkyShowtime Original zabierze widzów na Podhale, a w głównych rolach wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacyk.
27.11.24, 12:17
| telewizja / VOD » informacje
Mikołaj na sygnale. Mikołaj Roznerski i Wiktoria Gąsiewska w świątecznym filmie TVP
6 grudnia br. w Mikołajki premierowo na platformie TVP VOD pojawi się najnowsza produkcja świąteczna Telewizji Polskiej pt. „Mikołaj na sygnale”.
27.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Dokument Pianoforte otrzymał nagrodę Emmy
Platforma Max kontynuuje tradycję HBO w produkcji dokumentów, które zdobywają międzynarodowe uznanie. Film "Pianoforte", portretujący młodych pianistów w Konkursie Chopinowskim, otrzymał nagrodę Emmy, a serial "Łowcy skór" stał się najpopularniejszą produkcją dokumentalną w serwisie Max, zarówno w Polsce, jak i Europie, oraz cieszy się rosnącą popularnością w Stanach Zjednoczonych.
26.11.24, 22:13
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Piernikowe serce. W grudniu ruszą zdjęcia do świątecznego filmu Piotra Wereśniaka
10 grudnia br., w Toruniu ruszą zdjęcia do filmu „Piernikowe serce” w reżyserii Piotra Wereśniaka. To komedia familijna inspirowana książką „Marcepanowa miłość” Agnieszki Lis. Koproducentem i dystrybutorem produkcji będzie Telewizja Polska, która podpisała list intencyjny w tej sprawie.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.