25.10.24, 06:30
Altavia Kamikaze + K2 obsłuży Bricomarché w mediach społecznościowych
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marketów budowlanych Bricomarché, na obsługę tej marki w mediach społecznościowych (SoMe) w 2025 r. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.
Altavia Kamikaze + K2 zajmie się bieżącą obsługą profili Bricomarche na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, koordynacją współprac z kreatorami kontentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych).
W ramach pierwszych działań po zwycięskim przetargu Altavia Kamikaze + K2 podjęła współpracę z nową ambasadorką Bricomarché, Iwoną Kuziorą, ekspertką od DIY (Do It Yourself - zrób to sam) , z którą agencja będzie tworzyć content na YouTube, Facebook i Instagram.
Komentarze