23.10.24, 18:30

Bocian Tymbek bohaterem kampanii marki Tymbark

Strona internetowa marki Tymbark, fot.: materiały prasowe

Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się na kominie jednego z budynków fabryki, przez lata stał się lokalnym symbolem Tymbarku.

Marka Tymbark istnieje od 1936 r., produkując soki i napoje. W miejscowości Tymbark nieprzerwanie działa zakład produkcyjny i to tu powstały pierwsze kapsle z hasełkamik. Zakład i siedziba marki Tymbark zlokalizowane są w sercu Beskidu Wyspowego. Na terenie tymbarskiego zakładu w 1998 r. swoje gniazdo założył bocian. Ten wyjątkowy mieszkaniec zakładu, nazywany przez mieszkańców Tymbkiem, przez lata stał się lokalnym symbolem marki.

To dlatego, gdy marka zdecydowała się na inwestycje i rozbudowę zakładu, zatroszczyła się także o los swojego mieszkańca. W 2023 r., w sezonie zimowym, gdy gniazda bocianie są puste, wspólnie z ornitologiem zorganizowała profesjonalne przeniesienie gniazda, w nowe, bezpieczne miejsce na terenie zakładu tak, by powracający bocian z łatwością znalazł swój dom. Inicjatywa zakończyła się sukcesem, ponieważ wiosną, gdy bociania para dotarła do Tymbarku, zadomowiła się w gnieździe na cały sezon.

W najnowszej kampanii marka postanowiła oddać głos właśnie bocianowi, czyniąc ze swojego skrzydlatego mieszkańca przewodnika po malowniczej miejscowości swojego pochodzenia. W wizerunkowych spotach świat widziany jest oczami powracającego do domu bociana, który niesie przesłanie o tym, jak mimo upływu czasu, rozwoju, nowych inwestycji i technologii niezmiennie ważny jest powrót do korzeni i natury.

„Marka Tymbark nieustannie się rozwija, łącząc tradycję z nowoczesnością” – mówi Dorota Liszka, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Maspex Wadowice. „Nawet w obliczu podejmowanych inwestycji i szerokiej, europejskiej skali działalności, nie zapominamy o lokalności i miejscu, z którego się wywodzimy. To dlatego w naszej najnowszej kampanii wizerunkowej oddajemy głos bocianowi, który od prawie 30 lat przylatuje do naszego zakładu w Tymbarku, co symbolizuje nasz związek z tradycją i miejscowym otoczeniem zlokalizowanym w sercu natury” – dodaje Liszka.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada agencja Brainbox. Kampanie dla marki Tymbark planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Grupy Maspex, a wyreżyserował Filip Berendt. Muzykę skomponowali Jakub i Anna Galińscy. Postprodukcją zajęło się studio Xantus, udźwiękowieniem studio Juice. Stronę internetową przygotowała agencja marketingowa Yoho.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.