21.10.24, 19:49
Testerzy Smaku. Insignia dalej wspiera Akademię Smaku marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”.
Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii , prowadzi ją dla brandu Bosch już ponad 10 lat. Celem obecnych działań, prowadzonych pod hasłem „Testerzy Smaku” jest aktywizacja osób, które już korzystają z przepisów na stronie „Akademii Smaku” oraz zachęcenie nowych, które jeszcze do tej pory tego nie robiły. Konkursowi towarzyszy kampania w SoMe. Działania mają na celu zwiększenie aktywności użytkowników na stronie Akademii Smaku, w postaci komentarzy, zdjęć oraz ocen przepisów.
Do zadań agencji Insignia należało, m.in. opracowanie koncepcji konkursu wraz z materiałami projektowymi i copywriterskimi oraz projekt i kodowanie landing page konkursu. Agencja jest też odpowiedzialna za całościową obsługę i moderację konkursu, opracowanie regulaminu, weryfikację zgłoszeń, kontakt z uczestnikami i laureatami oraz wysyłkę nagród itp. Konkurs jest wspierany działaniami w mediach społecznościowych, zarówno organicznymi, jak i z zakresu paid media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze