17.10.24, 22:02
MG promuje model MG HS
Wraz z początkiem jesieni, MG Motor rozpoczął zasięgową kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowego modelu MG HS na polski rynek.
Kampania MG Motor skierowana na kanały TV i digital, ma podkreślać dostępność modelu, jego przestronność, komfort oraz przystępną cenę. Działaniom marketingowym towarzyszyło wydarzenie launchujące MG HS na Stadionie Legii w Warszawie. Zaproszeni goście – przedstawiciele mediów, branży motoryzacyjnej oraz influencerzy – mieli okazję poznać nową wersję tego popularnego SUV-a. Najnowsza kampania ma także podkreślać filary marki MG: jakość, wyposażenie oraz 100-letnią tradycję.
Za kreację, strategię i organizację eventu odpowiada Havas Engage Warsaw, natomiast działania PR prowadzi Havas PR Warsaw. Media zakupiła Arena Media, także będącą częścią grupy Havas.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze