15.10.24, 19:58
Bądź pewny. My jesteśmy. Kampania digitalowa Volkswagen Group Polska
Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną. Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.
Kampania zaplanowana jest do końca 2024 r. Startująca obecnie kampania dotyczy wsparcia programu sprzedaży certyfikowanych aut używanych marki Volkswagen.
Do zadań Altavia Kamikaze + K2 należały prace strategiczne, prace kreatywne (hasła kampanii) oraz design (przygotowanie KV, projekty formatów reklamowych itp.). Agencja przygotowała dwie główne linie kreatywne: dla linii zasięgowej (z hasłem przewodnim „Bądź pewny. My jesteśmy”), oraz dla linii trade-in (z hasłem „Przesiądź się do Volkswagena”). Trade-in to sprzedaż samochodu przez dealera, połączona z odkupem od klienta jego poprzedniego auta.
Mediaplan kampanii przewiduje wykorzystanie: Social Mediów (formaty statyczne i dynamiczne: statyki i animacje), portali Otomoto/OLX (animacje), reklamy w Google (display na serwisach zewnętrznych i reklama performance). Działaniom tym towarzyszą materiały POS (w sieci dealerskiej marki Volkswagen) oraz długofalowa kampania search, wspierająca program Certyfikowane używane w wynikach wyszukiwania.
Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Volkswagen Group Polska (VGP) i Altavia Kamikaze + K2 współpracują ze sobą od początku 2023 r.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze