14.10.24, 18:00

4,6 mln widzów meczu Polska – Portugalia

Mecz Polska - Portugalia, fot.: Getty Images

Ponad 4,6 mln widzów obejrzało w sobotę, 12 października br. mecz Polska – Portugalia w TVP1 i TVP Sport oraz poza domem – była to najliczniej oglądana propozycja programowa minionego weekendu. Łączny udział obu anten w czasie sobotniej transmisji (13 października br.) meczu wyniósł 34 proc. (dane: Nielsen Media+OOH).

Trzecie spotkanie Polaków w tegorocznej Lidze Narodów, rozegrane w Warszawie na PGE Narodowym, na antenach TVP1 i TVP Sport obejrzało ponad 4 mln widzów, co przełożyło się na 34 proc. udziału w paśmie. Poza domem (OOH) mecz zgromadził kolejne 600 tys. widzów. Tego dnia TVP1 znalazła się na czele anten, a grupa TVP pokonała konkurencję zarówno w grupie wszystkich widzów (25,2 proc.), jak i w grupach komercyjnych.

W serwisach internetowych TVP: w TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, smart TV i hBBTV transmisja miała ponad 680 tys. odtworzeń. Po raz pierwszy transmisja meczu dostępna była aż w trzech wariantach: transmisja główna, atmosfera stadionu i kamera na komentatorów. Kamera na komentatorów jest zupełną nowością, możliwą dzięki porozumieniu Telewizji Polskiej z UEFA. Starcie Polaków z Portugalią relacjonowali Grzegorz Mielcarski i Dariusz Szpakowski.

Rolnik rządzi

Niezmiennie liderem w swoim paśmie jest rozrywkowe show Jedynki „Rolnik szuka żony”. Od początku nadawania programu, czyli od 15 września, w każdy kolejny niedzielny wieczór TVP1 jest pierwszym wyborem na rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów. Piąty odcinek obejrzało 1,9 mln widzów (udział 15,2 proc.).

Wysoką pozycję w rankingu najchętniej oglądanych programów ostatni weekend notuje szpiegowsko-historyczny serial „Gra z Cieniem”. Produkcję TVP, wyreżyserowaną przez Kingę Dębską, ogląda średnio w TVP1 ponad 1,4 mln widzów, przy udziałach w paśmie na poziomie 10,8 proc.

W miniony weekend liczną widownię zgromadziła kolejna odsłona muzycznego show TVP2. Pomimo silnej konkurencji, jaką stanowiła transmisja meczu z Portugalią na antenie TVP, program „The Voice of Poland” przyciągnął 1,3 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 12,2 proc. Średnia oglądalność formatu przekroczyła 1,4 mln widzów.

Komentarze

Powiązane

06.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
20 grudnia do serwisu Max trafi pierwszy odcinek serialu Lady Love
Max ujawnia datę premiery swojej pierwszej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Pierwszy z sześciu odcinków serialu „Lady Love" zadebiutuje w serwisie 20 grudnia br.
06.11.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Sprytne pomysły Jagny, Związek kontrolowany i Zgłoś remont w listopadowej ramówce TVN Style
W listopadzie br. na antenie TVN Style nowości pojawią się nowe formaty, a także X już sezon programu „Zgłoś remont”.
06.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Well Be Studio. Ruszył nowy projekt na YouTube
Na YouTube zadebiutował projekt Well Be Studio – pełnowymiarowa platforma koncentrująca się na takich tematach jak zdrowie, fitness i wellness.
06.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Gauge: Polska. Streaming odpowiada już za prawie 9 proc. ogólnej oglądalności na ekranach TV
Nielsen opublikował najnowsze zestawienie oglądalności na ekranach telewizorów „The Gauge: Polska”. Streaming odpowiada za 8,8 proc. udział w rynku.
05.11.24, 22:00
| telewizja / VOD » badania rynku
930 tys. widzów programu Zegarmistrz światła w TVP1
W miniony weekend (1-3 listopada br.) liderem anten była TVP1 z udziałem na poziomie 6,3 proc. W TOP10 programów sześć należało do TVP.
05.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Rolniczki. Nowy serial dokumentalny na antenie Super Polsat
15 listopada br., kanał Super Polsat rozpocznie emisję nowej dokumentalnej serii „Rolniczki” ukazującą świat wsi oczami kobiet.
05.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Magdalena Pecka nową prezenterką pogody TVP Info
6 listopada br., w paśmie porannym TVP Info zadebiutuje Magdalena Pecka, prezenterka pogody. Przez sześć ostatnich lat dziennikarka była związana z TVP3 Wrocław.
05.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama Dzieciom. Rusza 32 edycja akcji charytatywnej Telewizji Polskiej
Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.
04.11.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Kompleksowe relacje z amerykańskich wyborów na antenach CNN, CNN International, CNN en Español
Relacje z prezydenckich wyborów w USA pojawią się w CNN, CNN International, CNN en Español, CNN Max, CNN Apps i CNN.com. Subskrybenci Max będą mogli śledzić relacje z wyborów w CNN Max w języku angielskim i hiszpańskim.
04.11.24, 14:48
| telewizja / VOD » informacje
Gra o Amerykę 2024. Wybory prezydenckie w USA na antenie TVP Info
Telewizja Polska z okazji prezydenckich wyborów w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną ramówkę TVP Info pod hasłem „Gra o Amerykę 2024”. Specjalne pasmo rozpocznie się 5 listopada o godz. 22:15 w TVP Info. Prezydencki blok programów zamknie wydanie specjalne „Oka na Amerykę” 6 listopada o godz. 9:30.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 10.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.