15.10.24, 07:30

Stopklatka promuje popołudniowe pasmo kryminalne

KV kampanii kanału Stopklatka TV, fot.: materiały prasowe

Kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.

Kampania reklamowa Stopklatki ruszyła 14 października i potrwa do końca miesiąca. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty programowej popołudniowego pasma kryminalnego stacji. Centralną pozycję zajmują w niej dwa tytuły: „Kojak” – jeden z najbardziej ikonicznych seriali telewizyjnych wszech czasów oraz „Hudson i Rex”, kanadyjska produkcja, która zyskała uznanie widzów i doczekała się sześciusezonów. Obydwa seriale oglądać emitowane są w popołudniowym paśmie kryminalnym Stopklatki,od poniedziałku do piątku od godziny 16:00. To właśnie te tytuły zostały wykorzystane w kreacjach, m.in. w spotach.

Stale rozwijamy ofertę Stopklatki, jednego z naszych najważniejszych kanałów, odpowiadając tym samym na potrzeby widzów, jak również mając na celu przyciągnięcie nowej widowni. Stopklatka jest kanałem rozrywkowym, przeznaczonym dla szerokiego grona odbiorców, a wśród nich mamy również fanów seriali kryminalnych. Wzmacniając popołudniowe pasmo kryminalne stacji mamy nadzieję, że jeszcze lepiej wpasujemy się w gusta lokalnej widowi. Kultowy „Kojak” czy przygody „Hudsona i Rexa” z pewnością nam w tym pomogą” - mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.

Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, prasę i digital, jak również autopromocję i cross-promocję na kanałach TV. Kampanię wspierają działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse przy wsparciu Havas Play, za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media.

Komentarze

Powiązane

06.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
20 grudnia do serwisu Max trafi pierwszy odcinek serialu Lady Love
Max ujawnia datę premiery swojej pierwszej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Pierwszy z sześciu odcinków serialu „Lady Love" zadebiutuje w serwisie 20 grudnia br.
06.11.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Sprytne pomysły Jagny, Związek kontrolowany i Zgłoś remont w listopadowej ramówce TVN Style
W listopadzie br. na antenie TVN Style nowości pojawią się nowe formaty, a także X już sezon programu „Zgłoś remont”.
06.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Well Be Studio. Ruszył nowy projekt na YouTube
Na YouTube zadebiutował projekt Well Be Studio – pełnowymiarowa platforma koncentrująca się na takich tematach jak zdrowie, fitness i wellness.
06.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Gauge: Polska. Streaming odpowiada już za prawie 9 proc. ogólnej oglądalności na ekranach TV
Nielsen opublikował najnowsze zestawienie oglądalności na ekranach telewizorów „The Gauge: Polska”. Streaming odpowiada za 8,8 proc. udział w rynku.
05.11.24, 22:00
| telewizja / VOD » badania rynku
930 tys. widzów programu Zegarmistrz światła w TVP1
W miniony weekend (1-3 listopada br.) liderem anten była TVP1 z udziałem na poziomie 6,3 proc. W TOP10 programów sześć należało do TVP.
05.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Rolniczki. Nowy serial dokumentalny na antenie Super Polsat
15 listopada br., kanał Super Polsat rozpocznie emisję nowej dokumentalnej serii „Rolniczki” ukazującą świat wsi oczami kobiet.
05.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Magdalena Pecka nową prezenterką pogody TVP Info
6 listopada br., w paśmie porannym TVP Info zadebiutuje Magdalena Pecka, prezenterka pogody. Przez sześć ostatnich lat dziennikarka była związana z TVP3 Wrocław.
05.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama Dzieciom. Rusza 32 edycja akcji charytatywnej Telewizji Polskiej
Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.
04.11.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Kompleksowe relacje z amerykańskich wyborów na antenach CNN, CNN International, CNN en Español
Relacje z prezydenckich wyborów w USA pojawią się w CNN, CNN International, CNN en Español, CNN Max, CNN Apps i CNN.com. Subskrybenci Max będą mogli śledzić relacje z wyborów w CNN Max w języku angielskim i hiszpańskim.
04.11.24, 14:48
| telewizja / VOD » informacje
Gra o Amerykę 2024. Wybory prezydenckie w USA na antenie TVP Info
Telewizja Polska z okazji prezydenckich wyborów w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną ramówkę TVP Info pod hasłem „Gra o Amerykę 2024”. Specjalne pasmo rozpocznie się 5 listopada o godz. 22:15 w TVP Info. Prezydencki blok programów zamknie wydanie specjalne „Oka na Amerykę” 6 listopada o godz. 9:30.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 10.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.