10.10.24, 18:15

Kampania edukacyjna E.ON Polska z personalizowanym audiobookiem. Artur Barciś narratorem

Kampania edukacyjna E.ON Polska z personalizowanym audiobookiem, fot.: materiały prasowe

E.ON Polska przygotował bezpłatny audiobook, który w zabawny i angażujący sposób ma uczyć całe rodziny, jak efektywnie oszczędzać energię w domu. Narratorem audiobooka jest aktor Artur Barciś.

Audiobook skierowany jest do całych rodzin i ma na celu edukację najmłodszych w zakresie oszczędzania energii. Dzięki personalizacji rodzice mogą stworzyć unikalną wersję historii, w której bohaterem będzie ich własne dziecko. Na stronie akcji można dostosować takie szczegóły, jak płeć, imię, ulubione jedzenie, zabawkę oraz to, czy chodzi ono do przedszkola czy do szkoły. W ten sposób każda historia ma być niepowtarzalna i bardziej angażująca dla młodych słuchaczy. Audiobook czyta aktor Artur Barciś.

E.ON Polska od lat zachęca swoich klientów do oszczędzania energii. We wrześniu firma przedstawiła najpopularniejszych domowych prądożerców i podzieliła się sposobami na zmniejszenie ich zużycia prądu. Efektywne wykorzystywanie energii wymaga współpracy wszystkich domowników, dlatego kampania skierowana jest zarówno do dorosłych, jak i do dzieci.
Na początku października E.ON udostępnił audiobook, który jest kolejnym elementem kampanii edukacyjnej. Promujące go reklamy zobaczyć pojawiły się na terenie Warszawy, gdzie firma działa najaktywniej. Znajdują się one w przestrzeni miejskiej – na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych, tyłach autobusów oraz w metrze. W ramach kampanii prowadzona jest także komunikacja na kanałach digital, w mediach społecznościowych, radiu i prasie.

Oprócz audiobooka, E.ON Polska na stronie kampanii udostępnia również quiz, który pozwala całym rodzinom sprawdzić swoją wiedzę z zakresu oszczędzania energii. Na stronie akcji znajdują się także kolorowanki dla dzieci oraz materiały edukacyjne na temat najpopularniejszych domowych prądożerców.

Do przygotowania kampanii została wykorzystana technologia AI ElevenLabs. Ten start-up przy pomocy sztucznej inteligencji pozwala na generowanie głosów. W projekcie E.ON daje to możliwość tworzenia personalizowanych opcji narracji i dowolnych wersji audiobooka, bez konieczności wizyty w profesjonalnym studiu nagraniowym. Dzięki temu, na stronie internetowej każdy słuchacz może stworzyć swoją własną i niepowtarzalną historię.

Kto odpowiada za kampanię?

Kreację graficzną, landing page oraz Kalkulator Online – Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More, a planowanie i zakup mediów realizuje Mediaplus. Działania PR wspiera agencja MSL.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.