10.10.24, 06:30

Nawiń swój freestyle z Lovege. Liber twarzą konkursu marki

KV kampanii Lovege, fot.: materiały prasowe

Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege z portfolio firmy Sante. Jest to nowy klient agencji.

Kampania Lovege jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Ważną rolę odgrywają w niej działania z obszaru influencer marketingu, zaś osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek - Liber (Marcin Piotrowski).

Agencja Insignia odpowiedzialna była za całościowe przygotowanie kampanii digital, w tym m.in.: big idea, key visual, organizację produkcji i nadzór produkcyjny, opracowanie koncepcji materiałów wideo oraz kreacji, copywriting, projekt i wdrożenie landing page, influencer marketing, taktyczną obsługę SoMe na potrzeby kampanii, oraz rekomendacje mediów i ich zakup.

Insignia obsługuje także konkurs, który jest osią akcji rapsyzliberem.pl. Liber – raper i autor tekstów - co tydzień nominuje znanych influencerów, którzy, pijąc Lovege, odpowiadają na jego freestyle i tworzą własne zwrotki, w klimacie marki Lovege. Każdy influencer tworzy swoją odpowiedź na „nawijkę” Libera i zachęca do tego samego swoich followersów. Materiały tworzone przez influencerów są udostępniane na platformie TikTok, jak i przekierowują do akcji konkursowej.

W okresie back to school kawa z napojami roślinnymi Lovege staje się niezbędnym wsparciem dla intelektualnego wysiłku. Nasza kampania to nie tylko promocja wyjątkowego produktu, wolnego od zbędnych dodatków. To kreatywna zabawa, która pokazuje, jak dobra kawa z Lovege może inspirować – tym razem w rapowym wydaniu, bliskim grupie docelowej. Lovege jest wolne od tego, co zbędne, dlatego postawiliśmy na freestyle w lekkiej formie” – mówi Emilia Czerwiec-Caruso, Creative Group Head agencji Insignia.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.