11.10.24, 19:45
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU.
„Program na wymiar” ma być programem lojalnościowym adresowanym w szczególności do stolarzy i firm stolarskich, które w swojej pracy korzystają z frontów i obrzeży produkowanych przez REHAU, oraz sprzedawców w hurtowniach branżowych. Celem programu jest nagrodzenie stolarzy wybór produktów REHAU oraz poszerzenie wiedzy o ofercie produktów firmy i stosowanych w nich innowacyjnych technologiach.
W ramach programu lojalnościowego, stolarze zdobywają punkty poprzez przesyłanie faktury z produktami REHAU. Fakturę można dodać poprzez internetową platformę lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Zdobyte punkty wymienia się na nagrody. Dodatkowo uczestnicy biorą udział w microlearningu poświęconemu produktom i technologiom REHAU, aby łatwiej było im rekomendować produkty REHAU swoim klientom – stolarzom.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze