02.10.24, 15:15
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
Więckowska w tej roli pokieruje pracami departamentu marketingu Bonnier Business Polska. „Kluczowe tematy na których skupię się w pierwszej kolejności to budowanie i realizacja strategii marketingowej „Pulsu Biznesu” i serwisu Bankier.pl oraz pozostałych serwisów Grupy Bonnier. Oczywiście dodatkowe obszary, które będą miały wielką atencję to zarządzanie komunikacją marketingową produktów cyfrowych, pozyskanie i utrzymanie użytkowników, UX oraz realizacja projektów wspierających rozwój biznesu” - mówi Anna Więckowska, CMO Bonnier Business Polska.
Nowa CMO BBP przez ostatnie dziewięć lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej w innych wiodących firmach oraz agencjach reklamowych. Wraz z nią do zespołu „Pulsu Biznesu” dołącza Adrianna Szwangruber, która obejmie stanowisko Digital Growth Marketing Managera.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze