04.10.24, 17:30
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
W sieciach Biedronka pojawił się Gang Produkciaków. Promocja nowych pluszaków od Biedronki prowadzona jest na TikToku. Całość komunikacji opiera się na motywie przewodnim “Produkciaki przejmują”, w ramach którego maskotki mają przejmować nie tylko sklepy czy TikToka, ale również serca widzów. Filmy promocyjne mają budować unikalny charakter każdej z maskotek, a dodatkowo pełne są humoru i żartów.
Do kampanii zaangażowani zostali twórcy parentingowi oraz gamingowi, m.in.: Aleksandra Żuraw, Olga Frycz, Hejka tu Lenka, Miss Aga, iSuperMWK, Fairout i Holix Roblox. Celem materiałów od influencerów oraz produkcji własnych na profilu marki jest zapewnienie widzom rozrywki, którą będą mogli się ze sobą dzielić. Kampania promocyjna potrwa do 30 października br.
Za koncepcję kreatywną, strategię, realizację i dobór twórców odpowiada Lifetube - agencja influencer marketingu i ekonomii twórców.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze