07.10.24, 19:30

8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 6 tys. we Francji

8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 6 tys. we Francji, fot.: materiały prasowe

Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Firma posiada już 8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii oraz 6 tys. we Francji.

Na koniec sierpnia br. dysponowała ponad 78 tys. punktów out-of-home, w tym blisko 43 tys. urządzeń Paczkomat i blisko 35 tys. punktów PUDO na dziewięć europejskich rynkach. W Wielkiej Brytanii sieć InPost przekroczyła już 8 tys. maszyn Paczkomat – jest to najszybciej rozwijający się rynek, kluczowy w strategii wzrostu i ekspansji firmy. We Francji Grupa również jest liderem pod względem liczby maszyn – ich liczba w ciągu jednego roku wzrosła o 50 proc., a kolejne etapy rozwoju sieci będą realizowane dzięki współpracy z Carrefour. Na Półwyspie Iberyjskim InPost jest operatorem posiadającym największą sieć dostaw z własnymi punktami.

Bardzo intensywnie rozwijamy się na wszystkich rynkach europejskich – na koniec II kwartału zwiększyliśmy naszą sieć urządzeń Paczkomat o 29 proc. r/r, a liczba punktów PUDO wzrosła o 17 proc. Łącznie nasza europejska sieć – wraz z Polską – obejmuje już blisko 43 tysiące urządzeń Paczkomat. To oznacza, że jesteśmy europejskim liderem w tym obszarze i coraz mocniej wyprzedzamy konkurencję pod względem zarówno gęstości sieci, efektywności logistyki, jak też oferty dla klientów i dopasowania do wymagań konsumentów kupujących online. Widzimy wymierne efekty tych działań oraz mocne wzrosty przychodów, rentowności i wolumenów obsłużonych przesyłek we wszystkich krajach – są one wyższe niż dynamika rynku e-commerce na danym rynku. Już teraz oferujemy przesyłki międzynarodowe między Hiszpanią a Włochami, a już niedługo rozszerzymy tą opcje o kolejne rynki. Bieżący rok to gigantyczny rozwój Grupy InPost w Europie i jestem pewien, że nie powiedzieliśmy w tej kwestii ostatniego słowa” – mówi Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost.

W Polsce sieć InPost obejmuje blisko 24 tys. Paczkomatów, a w Wielkiej Brytanii jest ich już 8 tys. Mondial Relay posiada we Francji 6 tys. urządzeń typu Paczkomat, a w krajach Beneluksu ponad 200 maszyn. Na Półwyspie Iberyjskim działa 1,7 tys. urządzeń typu Paczkomat, a we Włoszech to już 2,7 tys. urządzeń.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.