11.10.24, 18:45

Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen

Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, fot.: materiały prasowe

Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.

Współpraca z Dariuszem Barygą, szefem kuchni z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertem pojawiającym się w telewizji śniadaniowej, a także prowadzącym audycje kulinarne, ma na celu wzmocnienie pozycji na rynku gastronomicznym oraz promocję produktów z portfolio wśród miłośników gotowania.

Współpraca Kohersena z Dariuszem Barygą rozpoczęła się w marcu br. Od tego czasu w roli eksperta medialnego Baryga regularnie dzieli się przepisami oraz poradami, pokazując, jak korzystać z produktów Kohersen w codziennym gotowaniu. Marka wyposażyła swoimi produktami studio kulinarne Juszkiewicz&Baryga w Giżycku, w którym odbywają się warsztaty kulinarne prowadzone przez Dariusza Barygę oraz Aleksandrę Juszkiewicz pod patronatem Kohersena. Od początku września br. Barygę można zobaczyć na stronie internetowej marki, a już niebawem pojawi się na kanale YouTube Kohersen.

Kampania prowadzona będzie na platformach należących do firmy Meta, takich jak Facebook, Instagram i Messenger oraz TikTok. Kucharz będzie także twarzą marki na kanale YouTube Kohersen oraz będzie brał udział w wybranych działaniach kreatywnych. Pomysłodawcą kampanii jest Good One PR. Agencja koordynuje całość działań we współpracy z Social Lamą, Diea, SeoFly i Folks (agencje grupy marketingowej Good One).

Komentarze

Powiązane

08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
07.11.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marioinex promuje klocki Mini Waffle
Marioinex, producent zabawek kreatywnych, wystartował z kampanią promującą flagowy produkt marki – klocki Mini Waffle.
07.11.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
SMEO wybiera PR Calling
We wrześniu br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej.
07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 10.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.