27.09.24, 09:30
Brad Pitt w kolejnej odsłonie kampanii marki De’Longhi. Aktor tym razem promuje ekspres Rivelia
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi ruszyła z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem pozostaje Brad Pitt. Tym razem kampania skupia się na promocji ekspresu automatycznego Rivelia.
Perfetto 2.0 to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie TV przemierza Toskanię, prezentując design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Główne hasło tegorocznej kampanii brzmi: "Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz", które ma podkreślać unikalną cechę ekspresu – możliwość wymiany pojemników na różne rodzaje kawy.
Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), TV i DOOH. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W ramach modelu house of communication, Mediaplus w obszarach paid search, programmatic oraz paid social współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant w zakresie działań rich media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze