26.09.24, 12:30
Igor Ruczyński dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński, który objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę Acquisition Marketing and Marketing Technology Managera.
Igor Ruczyński w dentsu będzie odpowiedzialny za tworzenie i sprzedaż oferty łączącej media, dane i technologię. Istotnym aspektem tej roli jest również budowanie ekspertyzy doradczej zwłaszcza w zakresie transformacji cyfrowej i tworzeniu zintegrowanych systemów biznesowych. Ruczyński będzie zarządzał zespołami eksperckimi oraz programami rozwojowymi i raportował bezpośrednio do Karoliny Adamowicz, Chief Solutions Officer w dentsu CEE.
Igor Ruczyński posiada ponad 15-letnie doświadczenie z obszaru marketingu cyfrowego. Odpowiadał, m.in. za prowadzenie projektów z obszaru tworzenia i wdrażania całościowych ścieżek komunikacji z osobami konsumenckimi oraz zwiększania efektywności działań marketingowych dla firm z regionu CEE. W ostatnich latach pełniąc rolę Acquisition & Growth Managera był odpowiedzialny za zwiększanie efektywności kosztowej działań marketingowych realizujących wzrost biznesu e-commerce w regionie CEE. Swoją ekspertyzę rozwijał pracując w domach mediowych, firmach technologicznych i konsultingowych oraz podmiotach z listy TOP50 „Polityki”, gdzie łączył wizję strategiczną i implementację operacyjną. Przez wiele lat realizował projekty w złożonych strukturach i z wieloma partnerami biznesowymi. Posiada doświadczenie pracy w środowisku międzynarodowym, a prowadzone przez niego zespoły osiągają ponadnormatywne wyniki biznesowe.
Ruczyński ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze